Roar Kneppen Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Mann på Anjuna Market Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Med din etterbehandling blir dette vellykket så det holder, flott utsnitt og et røft relieffpreg i flotte fargetoner. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 syns nå dette ble helt klart ett stilig bilde jeg Roar. Og her syns jeg virkelig ramma kom til sin rett. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Når man bearbeidet bilder slik som du gjør kommer nok det opprinnelige billedtekniske i bakgrunn. Når motivet og uttrykket det gir er der i utgangspunktet, så er du en mester til å få severdige resultater ut av det. Dette er intet unntak i så måte. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Nesten så jeg trodde du hadde tatt tegeblyanten fatt! Det ble et flott resultat! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Igjen et flott "gateportrett" med din velkjente signatur. Etterarbeidet kler dette bildet, og er med på og gjøre det enda mer eksotisk. Ligner litt på bilder sjøfolka hadde med seg hjem for en del år tilbake. Fikk som regel plass i stua, sammen med en del andre eksotiske ting. Var like imponert hver gang jeg så slike ting som de hadde kjøpt i Østen eller hvor det måtte være, til tross for skyhøy "Harryfaktor" Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Flott "maleri" ;-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Fint portrett i din egen stil! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Stilig og flott!! Mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg