€uropa Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Nei, man angriper ikke han fordi han er rik alene, akkurat som man ikke angriper folk pga god helse alene om folk som er 20 uten sykdommer klager over helsa, og man mener det er malplassert. Det er kombinasjonen livssituasjon og uttalelser som blir kritisert. Det ville han sikkert ikke, fordi han bare hadde vært en average joe om han ikke var rik, og random people får ikke like mye kritikk som kjendiser, men det er ikke å kritiseres bare i kraft av å være rik. AtW Det er riktignok ikke bare formuen hans som er nevnt i kritikken, men det ser ut som du er enig i at Hagen har fått kritikk som han ikke ville fått uten å være rik, selv under ellers identiske omstendigheter. Er det for deg en vesensforskjell mellom å bli kritisert for et standpunkt fordi man har god helse og å bli kritisert på grunn av god helse, har du plassert målstengene så tett at du kunne spart deg for spørsmålet. Du ser sikkert at det ikke er de samme rammene som Thonord la ned. Du likte ikke svaret, men du har fått et svar. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Du ser kanskje at den oppfordringen kan være sårende for en bifil person å høre, eller lese? Nei. Begynner å lure på om du egentlig vet hva ladyboy er? Hvorfor skulle en ladyboy liksom være uaktuelt for en person med bifile preferanser? Hadde du blitt mer beroliget om jeg "forslo" at han burde finne seg en skjeggete tatovert bryggesjauer som spiser knuste lyspærer & barberblader til frokost? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Du ser kanskje at den oppfordringen kan være sårende for en bifil person å høre, eller lese? Nei. Begynner å lure på om du egentlig vet hva ladyboy er? Hvorfor skulle en ladyboy liksom være uaktuelt for en person med bifile preferanser? Hadde du blitt mer beroliget om jeg "forslo" at han burde finne seg en skjeggete tatovert bryggesjauer som spiser knuste lyspærer & barberblader til frokost? Uaktuelt eller ikke, så er det en ganske dustete oppfordring å komme med. AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Nei, man angriper ikke han fordi han er rik alene, akkurat som man ikke angriper folk pga god helse alene om folk som er 20 uten sykdommer klager over helsa, og man mener det er malplassert. Det er kombinasjonen livssituasjon og uttalelser som blir kritisert. Det ville han sikkert ikke, fordi han bare hadde vært en average joe om han ikke var rik, og random people får ikke like mye kritikk som kjendiser, men det er ikke å kritiseres bare i kraft av å være rik. AtW Det er riktignok ikke bare formuen hans som er nevnt i kritikken, men det ser ut som du er enig i at Hagen har fått kritikk som han ikke ville fått uten å være rik, selv under ellers identiske omstendigheter. Er det for deg en vesensforskjell mellom å bli kritisert for et standpunkt fordi man har god helse og å bli kritisert på grunn av god helse, har du plassert målstengene så tett at du kunne spart deg for spørsmålet. Du ser sikkert at det ikke er de samme rammene som Thonord la ned. Du likte ikke svaret, men du har fått et svar. Å få kritikk fordi man feks klager over å ha dårlig råd mens man er rik er ikke å kritiseres for å være rik alene, selv om man ikke ikke hadde fått kritikken om man ikke var rik. Å framstille det som å bli kritisert kun for å være rik er billig retorikk. AtW Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Uaktuelt eller ikke, så er det en ganske dustete oppfordring å komme med. AtW Hvorfor det? "Det beste fra to verdener" som jeg skrev, må vel passe en bifil person utmerket? Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg synes det merkeligste er at han hylles for å stå frem NÅ i 2015 som det bare er vinn-vinn og han blir kalt ikon og belønnet som en viktig samfunnsfigur. Mens han har benektet å være homo den gang det var kontroversielt og risikabelt og tom. giftet seg to ganger og har flere barn. Impeccable timing... Godt poeng, det samme at Bruce Jenner blir kalt for årets modigste person når hele det politiske og sosiale klimaet er for transvesitter. Han har ikke fått noe motgang eller hets fra sine sosiale sirkler. Når en homo i Raqqa får samme heder og ære som disse vestlige exploitation individene for å stå fram som homo eller tranny så skal jeg si meg enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå