akelbo Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Utvikleren vil forbedre spillet etter tilbakemelding fra fans.TrackMania Turbo utsettes til neste år Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Tracmania til PS4 blir stas Nå har jeg ikke spilt dette på 10 år, håper det holder samme underholdnings verdi idag som det gjorde da. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Tracmania til PS4 blir stas Nå har jeg ikke spilt dette på 10 år, håper det holder samme underholdnings verdi idag som det gjorde da. Syns ikke jeg, første spillet var det beste med god margin. spesielt den beste delen av del 1. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 "Seriens første konsollspill lar vente på seg." Kremt. https://www.youtube.com/watch?v=ytH_Cuqn2M0 1 Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 (endret) "Seriens første konsollspill lar vente på seg." Kremt. Du har helt rett og jeg har oppdatert artikkelen. Tusen takk. Endret 2. oktober 2015 av akelbo Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 "Seriens første konsollspill lar vente på seg." Kremt. Du har helt rett og jeg har oppdatert artikkelen. Tusen takk. Ingen årsak. Egentlig ikke så rart at du glemte det. Tror ikke det var så mange som spilte Wii-spillet akkurat. Gleder meg til Turbo kommer til Xbox One. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Ahh husker jeg spilte en del TM Nations for mange år tilbake. En del community maps var virkelig helt råe. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Har aldri prøvd Trackmania. Skal absolutt testes på Xbox One. Lenke til kommentar
disk Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hvordan fungerer egentlig nettspilling på xbox/ps4 osv? Husker Tekken og slike spill var helt for jævlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå