Fotoskrulla Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 God fredag! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Dette var stilig, Helene! Veldig stemningsfullt med tåka, båten og det gamle naustet i forgrunn. Helt topp!! Ha en fin helg. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Dette var stilig, Helene! Veldig stemningsfullt med tåka, båten og det gamle naustet i forgrunn. Helt topp!! Ha en fin helg. Mvh Fredrik Tusen takk Fredrik! Så hyggelig at du likte bildet mitt! God helg til deg! Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Just perfect!! congrads Bekir. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Just perfect!! congrads Bekir. Thanks a lot Bekir! I hope Your weekend will be awesome! Lenke til kommentar
okjo Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Flott motiv og stemning her..God helg Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Flott høstmotiv.., med god stemning. Mvh. Jan Åge 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Flott motiv og stemning her..God helg Mvh Oddmund Tusen takk Oddmund Bildet er tatt i Skodjevika, fjellene du ser i bakgrunnen er uti Haram et sted. God Helg! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Flott høstmotiv.., med god stemning. Mvh. Jan Åge Tusen takk Jan Åge og god helg til deg! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Vakkert... veldig vakkert! God helg! Magnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Ja, her ble det god fredag på halv tolv. Fint utsnitt og komp der tåke og sol i kompaniskap lager stemningen. Roar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Ser noget efterladt ud den port ..god stemning her vh Suss 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 wow. Dette var ett flott bilde Helene. Her syns jeg alt satt perfekt . Tror jammen meg dette må være ett av dine beste bilder uten at jeg har sett alle da Men virkelig flott 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Flott bilde Helene. Du kan ta helg med god samvittighet. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 I lige måde! Malerisk og flott dette i en vellykket komp. Likte fargetonene her. Døra/porten som er gått av hengslene, gir det lille ekstra. Veldig bra Helene og et av dine beste, og det begynner og bli noen stykker. Litt gøy og følge med på "traverne" her på Akam, for en ser at folk, inkludert meg selv, utvikler seg. Og da har bildekritikken gjort jobben sin:-) Trenger ikke lange avhandlinger om tekniske ting innenfor hverken utstyr eller utførelse. Et hint og et klapp på skuldra fungerer veldig bra! God Helg! Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Perfekt Fin bilde! Vennlig hilsen Bahtiyar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Vakkert... veldig vakkert! God helg! Magnar Tusen takk Magnar! Veldig hyggelig sagt av deg ☺ Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Ja, her ble det god fredag på halv tolv. Fint utsnitt og komp der tåke og sol i kompaniskap lager stemningen. Roar Tusen takk for fine ord! ☺ Lav sol og tåke er magic stuff! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg