Snowleopard Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Støtter denne elektrisk digital ut og eller bare optisk? Ser dessverre ut som den ikke har digitalt over annet enn 3,5 mm optisk. Du må i så tilfelle bruke analoge signaler om du ikke har ledig TOS-inngang. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Må si at det er ganske tullete å samme ligne chromecast audio og Apple TV... Denne er jo ikke ment til å vise bilde engang, og bare de aller færreste har hdmi i lydanlegget sitt. Hadde vært mye mer aktuelt å sammenligne med f.eks. Sonos sine høyttalere og vise hva som trengs til å lage sin egen diy Sonos Du tror vel ikke det er tilfeldig at de never ett eller annet apple produkt i nesten hver eneste artikkel? 1 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Hvordan vil multiroom fungere i praksis? Kan man fra f.eks Spotify-appen huke av CC-enheter man vil caste til? Vil gamle chromecast støtte multiroom lyd? Lenke til kommentar
Fish Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Vet noen om det finnes et program for å spille av "all" lyd som spilles på pcen på Chromecast Audio? F. eks. hvis jeg sitter på Spotify og bytter over til youtube i safari så trenger jeg ikke å trykke på noe ekstra. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Støtter alle Chromecast'ene streaming fra Spotify, eller kun Chromecast Audio? Eg har en første generasjon Chromecast og der får eg ikke streame fra Spotify - kun om eg streamer hele skjermen. Dette tenker eg kan skyldes at dette kun er støttet av Audio utgaven, kun av de nye versjonene eller at eg har for gammel firmware hos meg(men den skal være oppdatert). Noen som vet? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Skal vel støttes av nye Chromecast og Chromecast Audio, mens den forrige utgaven er avhengig av en firmwareoppdatering som vil bli sluppet mot slutten av året? Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Holder ikke med ny firmware heller. Spotify må oppdatere appen for å "åpne" for gammel chromecast. https://productforums.google.com/d/msg/chromecast/lg6I9-CuZ70/ihAfOHUnCgAJ Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Ser det nå. Takker for innspill. Tar meg en tur og plukker opp siste utgave så eg slipper å vente (ser for øvrig nå at cast ikonet av og til dukker opp, men får ikke koblet til) Lenke til kommentar
Andreas N Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Det er rart at dere mener at den er litt kranglete på nettverks utstyr, når det ikke er mulig å bruke den på noe annet enn nettverks utstyr. Dere mener sikkert at den var litt kranglete å sette opp på nettet, og det mener jeg er merkelig. Jeg satte opp Chromecast Audio på to minutter. Hvis jeg ville kunne jeg klart det under 1 minutt. Dere kan ikke pirke på at det bare er ett lys, når alt skjer på mobilen eller pcen. jeg mener den burde få karakteren 8/10, siden den gjør det den er laget for nesten perfekt. Jeg er enig med at den skal trekkes for forsinkelse av lyd når man strømmer lyden fra video, men ikke tre. Og god lyd har den ikke, det er fantastisk lyd til å være over nettet! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Gikk like godt å handlet meg den nye utgaven av Chromecast og en Chromecast Audio. Begge to dukker fint opp i Spotify(under devices), og fungerer utmerket. Første utgaven fungerer ikke med Spotify - så håper de kommer med en oppdatering(i Spotify eller Chromecast) som løser det. Ellers er eg happy Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Det er rart at dere mener at den er litt kranglete på nettverks utstyr, når det ikke er mulig å bruke den på noe annet enn nettverks utstyr. Da er det jo kritisk at CC faktisk fungerer med ett bredt spekter av nettverksutstyr. Hvis man potensielt må bytte router / AP hjemme for at CC skal fungere, så er jo det hele litt poengløst. Burde vært trukket mer for dette etter min mening. Lenke til kommentar
Morrison10 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Kjøpte denne til en NAD forsterker jeg hadde liggende og et par små Mission høytalere jeg har kjøpt brukt. Men Chromecasst Audio skuffer stort. Ikke kjøp den. Kranglete og absolutt ingen nyvinning å snakke om. Skuffet stort! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Min fungerer veldig bra og den gjør akkurat det eg forventet at den skulle gjøre. Hva er problemet du har med den? 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Da er ny firmvare ute med støtte for å koble flere Chromecast Audio sammen. Noen som har testet(eg har kun en)? Og vet noen om evnt standard Chromecast(siste versjon) og får mulighet for å grupperes? Eg ser ikke helt poenget med å ha både Chromecast og Chromecast Audio tilkoblet anlegget i stua. Satser på at de og støtter vanlig Chromecast Lenke til kommentar
Athegaaran Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Da er ny firmvare ute med støtte for å koble flere Chromecast Audio sammen. Noen som har testet(eg har kun en)? Og vet noen om evnt standard Chromecast(siste versjon) og får mulighet for å grupperes? Eg ser ikke helt poenget med å ha både Chromecast og Chromecast Audio tilkoblet anlegget i stua. Satser på at de og støtter vanlig Chromecast ser ut til å fungere fint, her er eneste informasjonen jeg har funnet på nettet om det (som bekrefter at sync fungerer fint) Endret 15. desember 2015 av Athegaaran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg