tigerdip Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Begynner å fungere nå, men du bør ha noe som avgrenser og samler siden når den ikke har dynamisk bredde. Sånn som det er nå blir den hengende i løse lufta på høyere oppløsninger. Feltet under menyen er et stort tomrom og det samme blir hele høyresiden. Du trenger en "innramming", noe som holder ytterkantene samlet. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Mulig jeg fikk det til å se litt mer samlet ut nå Er ikke store forskjellen, gjorde noe med nyhetboksene og. Rørnett (Internet Explorer) Rørnett (Annet) Lekte bare litt med bakgrunn, en juleversjon Rørnett XMAS (Internet Explorer) Rørnett XMAS (Annet) Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Går sakte frem, ble visst en del koding på PHP delen *sukk*, men gjorde litt om på designet, ikke stort, bare litt. Ble table det meste, siden jeg opplevde litt problemer med divs. Og tables hadde noe små probs det og, men tror jeg løste det. Ser ihvertfall ikke noe visuelt galt Og enda bedre, nå slipper jeg 2 versjoner av stylesheeten, hittil http://home.chello.no/~alexholm/rornett-2003/sample5.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå