dj_vega Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Hei. Kjøpte en pc via en kjenning til en kamerat av meg. Pcen er 11mnd gammel og ganske greit utstyrt. Skjermkortet er et:xfx radeon hd 7950 3gb gddr5 Så litt inni idag og oppdaget at det var kun vifta som var lengs borte fra pci panelet som svev rundt. Forhørte meg med min kompis som sa at begge virka igår. Så lurer jeg på om det er temp styrte vifter, eller er det rett og slett den ene som har tatt kvelden? Tempen ser alikevell fin ut. Takker for responsen. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Aldri hørt st bare en vifte sviver av gangen bortsett fra sapphire sitt forsøk på zero mode på 290/290x. Har nok tatt kvelden, hvis d har garanti bør d få fiksa det greit Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Idle temps betyr ingenting overhodet, så er de fine så betyr det ingenting, er load temps du må se på, men det er jo bare å åpne CCC å fyre vifta på 100% å se om begge går rundt, går begge rundt da, så er det nok normalt. Viftene styres av temperatur ja. Endret 1. oktober 2015 av meg0709 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 ^ De styres av temp men skal ikke stå stille på amd! Hvertfall ikke 7950/k7970/280/280x kom vell zero mode først på 380/380x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå