LOBOS Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 I dag så kan jeg bare få Isdn for å kobble meg opp mot internett. Siden jeg ikke tror jeg heller vill få muligheten til Adsl innen lang tid , da alle rundt meg har Adsl og den sentralen jeg er kobblet til er så liten, ser jeg heller da etter bra Isdn tilbud. Akkuratt nå har jeg en 6timer pr dag avtale hos Tiscali for ca 500 kroner måneden. Det jeg ser mest etter er , alla Adsl utenom hastigheten, en 24timer oppkobbling til en overkommelig pris (Max ca 1000kr). Derfor spør jeg dere der ute om dere hvet om noen veldig bra (bedre enn Tiscali) Isp Isdn tilbud til privat folk. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Uff... ISDN fastlinje til 1000,- i måneden. Jeg føler med deg kamerat, det gjør jeg virkelig. Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 vel det beste som finnes er vel kvalito, ikke så veldig mye bedre enn tiscali, men du får en time mer om dagen for 595, og du betaler 10øre min på overtid, mots tiscalis 13,5øre min Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 I dag så kan jeg bare få Isdn for å kobble meg opp mot internett. Siden jeg ikke tror jeg heller vill få muligheten til Adsl innen lang tid , da alle rundt meg har Adsl og den sentralen jeg er kobblet til er så liten, ser jeg heller da etter bra Isdn tilbud. Har du sjekket om du kan få ADSL på krysskoblet linje e.l? Hvis du sender nummeret ditt på PM kan jeg prøve og sjekke litt for deg. Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Hva er krysskoblet linje :ide: , hvordan funker det og hvorfor kan jeg ikke sjekke det selv? Ikke for å være frekk , men det å gi ut telefon nummeret mitt som igjen tar bort min anynomitet er ikke noe jeg gjør til hvem som helst, :!: spesielt ikke på internett. :!: Ikkeno vondt ment.... : Ja og Kvalito Link: http://www.kvalito.no/products/matrix.asp?kategori=21 Er ikke billigere da det til tross for 7 timer, 1 time mer en Tiscali, koster det 53øre VÆR GANG du kobbler deg opp, også i disse 7 timene. Ergo etter erfaring vill det si at i de 7 timene må du mist oppkobble deg igjen 3 - 7 ganger. Ergo tottalt da regninga kommer i posten er den mye høyere en Tiscali.... som også har 13 øre før 00.00 og 6 øre frem til 06.00 som er lavere tottalt. Kvalito sier også at du MÅ ha et abno fra Tele2000 og da jeg bare betaler for linja til Telenor og ikke har fast telefon abno er det heller ikke noe fordelaktig. Men det hvar et ok tips Endret 13. november 2003 av LOBOS Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Hva er krysskoblet linje ?? /bump Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå