GroKoDilla Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Sommerdrøm Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Tvihold på sommertiden du, det gjør jeg også i hvert fall inne i hodet mitt. Et flott og velkomponert bilde dette med fine duse farger. God skarphet på blomsten. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Såå nydelig Gro. kan jo ikke la være å like dette. flotte fargetoner og supert perspektiv! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Karl Erik Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Fantastiske farger! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2015 Tvihold på sommertiden du, det gjør jeg også i hvert fall inne i hodet mitt. Et flott og velkomponert bilde dette med fine duse farger. God skarphet på blomsten. Mvh Torbjørn Godt vi er flere ;-) Takk for fin tilbakemelding! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2015 Vakkert! Hilsen Bekir Hyggelig du likte det! :-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2015 Såå nydelig Gro. kan jo ikke la være å like dette. flotte fargetoner og supert perspektiv! Hilsen Tove Så koselig, Tove! Tusen takk! :-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2015 Fantastiske farger! ;-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Superfint! Hva gjør du for å få til sånne solskinnsflekker, eller hva en skal kalle det ? Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Vakkert!! Mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Joda, absolutt sommerdrømmende. Hvorvidt det varer 3 uker til kommer vel an på værgudene. Husker for mange år sia da jeg var vognfører på trikke i Oslo og kom ut klokka 4.30 om morran i lavsko og skulle kjøre morraøkta mi og plomp der sto jeg langt nedi kliss blaut snø. Hadde ikke sett ut av vinduet før jeg gikk og da var det for seint å gå opp igjen å skifte. Roar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Joda, absolutt sommerdrømmende. Hvorvidt det varer 3 uker til kommer vel an på værgudene. Husker for mange år sia da jeg var vognfører på trikke i Oslo og kom ut klokka 4.30 om morran i lavsko og skulle kjøre morraøkta mi og plomp der sto jeg langt nedi kliss blaut snø. Hadde ikke sett ut av vinduet før jeg gikk og da var det for seint å gå opp igjen å skifte. Roar OBS! Glemte visst å nevne at det var 14. oktober er det vel som er første vinterdagen. R Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Spennende komposisjon, godt fotoarbeid ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg