AfterGlow Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 SteelSeries lanserer ny spillmus for dem som vil skille seg litt ut.Dette er musen for Counter Strike-fansen Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Optisk sensor, så okei - godkjent. Men man må ikke bruke 750 kr for å få en god optisk mus. Men er sikkert perfekt for dem som liker å ha merkenavn på tingene sine, personlig liker jeg som regel minst mulig skrift, logoer og våpen/bil-imiterende grafikk. Endret 1. oktober 2015 av AdNauseam Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Personlig bryr det meg midt i ballongknuten, men jeg er selvfølgelig ikke villig til å betale ekstra for det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Prisen er den dobbelte av hva vanlige Rival, men likevel ingenting i forhold til hva mange bruker på skins. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 2-3 tusen er vanlig pris for maling på en kniv, mange betaler dette. Personlig syns jeg ikke spillet passer meg så bra, er litt bob bob. Usikker på om jeg gidder å bruke noe på det. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Synes CS tapte seg etter at de nerfet bunny hopping i 1.3. 4 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Da snakker vi old school Er blitt for mye tull nå syns jeg, ranking, smurfing, fucking skins, kniver, trolls, hackere, russere. I tillegg er det så lav kontrast i spillet at man ofte ikke klarer å se folk da de går i ett med omgivelsene, mange vet hvor de kan gjemme seg helt, forbanna uting. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Pluss at cornering er fucka i csgo og når man blir skutt på så sitter man så å si fast, det går nesten ikke an å bevege seg, hater den slow tagginga, herregud, skulle tro spillet var designet av noobs som ikke har aim. Hitboxene er jo som å spille BF2 all over again, så egentlig burde jeg være vant til det, men det er den noob slow tagginga og cornering som plager meg mest, herregud og har du awp eller ett anna scope våpen så kan du nærmest se rundt hjørnene, å gud å slike ting irriterer, men de er jo ubrukelig de som har lagd spillet tydeligvis. Har kjøpe alt for mange keys uten å få noe godt ut av det, har kanskje fått 3 bra skins på 3 år, sier litt pluss at de skrur bare opp prisene på keys, de har tjent milliarder på keys og det de svarer med er å skru opp prisen, lol omg. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Synes CS tapte seg etter at de nerfet bunny hopping i 1.3. bunny hopping ble fjernet i 1.0 da spillet ble kjøpt av valve startet selv å spille i beta 6 Endret 1. oktober 2015 av MrDarkey Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Da snakker vi old school Er blitt for mye tull nå syns jeg, ranking, smurfing, fucking skins, kniver, trolls, hackere, russere. I tillegg er det så lav kontrast i spillet at man ofte ikke klarer å se folk da de går i ett med omgivelsene, mange vet hvor de kan gjemme seg helt, forbanna uting. Noe av problemene du nevner her er egentlig relativt enkle å løse, men som ikke blir gjort noe med... -Rankingen burde vært delt opp i en form for sesonger kanskje en periode på mellom 3-6 måneder. Deretter full reset. Det vil være med på å fjerne dårlige spillere fra de høyere rankene, møter støtt og stadig på folk med 2000+ hours played LEM 3-20 score.(mulig boostet av sine cheatvenner). -Vis man feks signer ranked match så kan man huke av om man har mic eller ikke, da teamplay og info er veldig viktig. Slipper å komme med folk som ikke kan gi noen form for info. - Huke av at man er villig til å snakke engelsk (evt andre språk) for å dele opp folk som ikke vil spille med andre type mennesker. (slipper å spille med 12-14 år gamle russere som bare sier cyka blyat og ikke noe som helst engelsk) -Trolls kunne en egen report, at man legger ved en grunn( teamflash, teamkill etc) vet at man har griefing report, men det blir blandet inn med reports av cheatere så tror ikke det fungerer dårlig. -Smurfing vil alltid være vanskelig å gjøre noe med, men her kan de splitte opp folk etter antall timer eller kamper spilt, at jeg har 300 matcher played og ikke vil møte ferske kontoer med mindre enn 50 games.. ( For å forhindre at nybegynnere blir slaktet av smurfs burde det kanskje være et eget system der du spesifikt velger "I am new to cs go". Lenke til kommentar
stavros Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 CS var på sitt artigste da man fikk random wallhack når noen skrev til en på MSN messenger 2 Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 6500dpi= automatisk pro ? Kanskje fordi jeg spiller med 900dpi jeg ikke er så god. Lenke til kommentar
SILIV Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Da snakker vi old school Er blitt for mye tull nå syns jeg, ranking, smurfing, fucking skins, kniver, trolls, hackere, russere. I tillegg er det så lav kontrast i spillet at man ofte ikke klarer å se folk da de går i ett med omgivelsene, mange vet hvor de kan gjemme seg helt, forbanna uting. Last ned Saturation Toggler, likte ikke kontrastene i spillet selv, så fant en kar på reddit som hadde lagt ut. Klarer ikke spille uten nå, har den på hele tiden. Lenke til kommentar
KRISTENSEN#199 Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Pluss at cornering er fucka i csgo og når man blir skutt på så sitter man så å si fast, det går nesten ikke an å bevege seg, hater den slow tagginga, herregud, skulle tro spillet var designet av noobs som ikke har aim. Hitboxene er jo som å spille BF2 all over again, så egentlig burde jeg være vant til det, men det er den noob slow tagginga og cornering som plager meg mest, herregud og har du awp eller ett anna scope våpen så kan du nærmest se rundt hjørnene, å gud å slike ting irriterer, men de er jo ubrukelig de som har lagd spillet tydeligvis. Har kjøpe alt for mange keys uten å få noe godt ut av det, har kanskje fått 3 bra skins på 3 år, sier litt pluss at de skrur bare opp prisene på keys, de har tjent milliarder på keys og det de svarer med er å skru opp prisen, lol omg. du har tydeligvis ikke peiling på hva du skriver. Endret 2. oktober 2015 av KRISTENSEN#199 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 du har tydeligvis ikke peiling på hva du skriver. Og det har du? OMG. Lenke til kommentar
KRISTENSEN#199 Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 du har tydeligvis ikke peiling på hva du skriver. Og det har du?OMG. taggingen er som den var i 1.6 sammenligne en hitbox på 16 tick som i bf2 med cs go er jo ganske feil, samt den nye updaten har fikset hitboxen i cs go. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Hva med alt bloatet i spillet? Musickits Stattrak, hva faen er det som skjer? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 (endret) du har tydeligvis ikke peiling på hva du skriver.Og det har du?OMG. taggingen er som den var i 1.6 sammenligne en hitbox på 16 tick som i bf2 med cs go er jo ganske feil, samt den nye updaten har fikset hitboxen i cs go. Opplevde aldri at man mistet fart når man blir skutt på i 1.6, men mye mulig og nei hitboxen er ikke mye fiksa, den er like random som den alltid har vært og jo, det minner om å spille bf2 så laggy som hitboxen i cs kan være. Det er jo fortsatt sånn at man kan treffe en spiller med 3-5 skudd og bare 2 blir registrert, joda, god hitbox å alt det der. Det aller verste nå er de nye animasjonene, herregud er alt jeg har å si om den saken, at det går an. Endret 2. oktober 2015 av meg0709 Lenke til kommentar
TomKjeks Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 langt i fra verdt det. så lenge gummien på venstresiden forsvinner etter et 4-6mnds bruk og lager grop\hull under mb4 og 5 så er dette en vits. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Kan noen forklare hvorfor man betaler tusenvis for våpenskins? Forstår jeg det rett endrer det ikke egenskapene til våpenet, kun utseendet - det blir altså en ren "mote-sak"? Er det Valve som lager og selger skins, eller kan man like gjerne lage selv i photoshop, og evt selge - og hvorfor kan man ikke bare (pirat-)kopiere skins av en venn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå