antevalante Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 (endret) wow! overveldende respons : har kanskje skrevet for mange spørsmål... men vet du svaret på et spm så hjelper det masse! har sett litt igjennom forumet og kan ikke se å finne noen misfornøyde eiere av 500m, bare dem som har sett bilder og lest tester om den... ønsker å høre om noen har noen dårlig erfaring med 500m, og gode får den saks skyld... skal snart legge fram fordelene og ulempene til min samboer og svigers. så det hadde vært kult me svar asap ps. spørsmålene mine er på den andre siden;) Endret 15. november 2003 av antevalante Lenke til kommentar
Aceman2 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg er stort sett veldig fornøyd med min 500m, det eneste er som de fleste nevner, litt svak plastikk. Skal bli spennende å teste servicen til Dell, for jeg skal ha den på service fordi jeg synes harddisken blir altfor varm, skjermen blinker når den går på ekstrabatteri og touch-paden er litt slarkete... Men ellers: knallmaskin! Lenke til kommentar
donjon Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Antevalante: Hvordan ble det, ble det 500m på dere? Isåfall; fornøyd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå