Joachim_F Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Nettbutikken stengte dørene etter over ti år.Netshop ble lagt ned i natt Lenke til kommentar
Populært innlegg tommyb Skrevet 1. oktober 2015 Populært innlegg Del Skrevet 1. oktober 2015 Nå har ikke NetShop vært NetShop på flere år da, bare et brand name som ble kjøpt opp og forsøkt surfe på. Jeg vil protestere på påstanden om at "butikken kom tilbake" da Telenor/Telehuset kjøpte boet. Det kom en helt annen butikk med mye dårligere nettshop-løsning, knapt noe utvalg, og ingen konkurransevilje eller -kraft, sammenlignet med NetShop. Den tingen de putta NetShop-logoen på kan da umulig ha hatt på langt nær så stor kundemasse som da NetShop var en selvstendig, troverdig nettbutikk. 17 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Glad jeg boikotta disse etter frekk kundebehandling når jeg spurte hvor jeg skulle henvise meg angående garantier i forbindelse med gamle netshop. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Viste ikke at de fortsatt eksisterte en gang.. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 1. oktober 2015 Populært innlegg Del Skrevet 1. oktober 2015 Husker de sendte med en sjokolade eller noen drops når du bestilte fra dem. Det var alltid en høydare når man skulle bygge pc. 22 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Gamle netshop var en konge sjappe, nyere netshop har vært veldig labert, så at de kuttet det ut er ikke sjokkerende. 9 Lenke til kommentar
Shelke88 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Skam å kalle det Netshop etter at de nye tok over, kan ikke sammenlignes med de som startet det. 3 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Husker de sendte med en sjokolade eller noen drops når du bestilte fra dem. Det var alltid en høydare når man skulle bygge pc. Dette var standard for mange slike nettbutikker "back in the days". Opplever at enkelte utenlandske fortsatt gjør det. Den lille godisen man fikk er det eneste kona setter pris på vedr mine HW-kjøp Kjøpte btw en EVGA Pro V2 SLI bru av netshop for meget kort tid siden - så den må jeg kanskje henge på veggen da Endret 1. oktober 2015 av Kyrre S. 1 Lenke til kommentar
C64C Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Likte godt gamle Netshop. RIP. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Jeg husker da Netshop ble lansert og tok markedet med storm. Etter det har det bare gått nedover. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Det het vel hwb eller hardwarebutikken før de endret til netshop. Husker det foregikk en liten sjarmoffensiv overfor hw.no leserene og forumet. Har ikke brukt netshop siden de la ned. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Jeg har kjøpt ting fra dem, men slettet bruker ett en rma der. Servise koster og der var de ikke bra. Lenke til kommentar
MaviaX Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Endelig! Telefast i Sandefjord sitt forsøk på leke butikk for sluttbrukere ble for tragisk... Gamle Netshop var bra, nyeste Telefast-Netshop nådde nye lavmål hva gjaldt dårlig kundeservice. -Skremmende uproffesjonelle, -Jeg undrer meg over om bedriftskunder av telefast -som expert, får like dårlig behandling som privatpersoner når de kjøper mobiler hos telefast/netshop. For denne gang sier vi takk til markedskreftene. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Handlet mye på Netshop i ungdomen, kjente flere som jobbet der også. Er vell flere år siden de tok ned Netshop skiltet og flyttet ut av de fine lokalene sine på fokserød... litt synd at de gikk konk, var vell kanskje fordi mange bare handla på Komplett.no over gata? R.i.p..... <\3 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Husker de sendte med en sjokolade eller noen drops når du bestilte fra dem. Det var alltid en høydare når man skulle bygge pc. Bestilte feile nippler til vannkjøling der en gang. Fikk tilsendt nye nippler i rett størrelse og en neve fox karameller gratis. Trengte ikke engang å levere de feilbestillte nipplene tilbake igjen 3 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Derfor de er lagt ned nå. 8 nipler i minus på årsoppgjøret 5 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Hmm.. Grunnen er vel at forbrukere har for dyre rettigheter. Svikter harddisken eller skjermkortet sender du det inn og får nytt tilbake. Bedrifter har dårligere vilkår. Det er vel ikke produsenten som får svi for slikt så butikken taper jo på det. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Hmm.. Grunnen er vel at forbrukere har for dyre rettigheter. Svikter harddisken eller skjermkortet sender du det inn og får nytt tilbake. Bedrifter har dårligere vilkår. Det er vel ikke produsenten som får svi for slikt så butikken taper jo på det. Hva baserer du dette på? AtW 1 Lenke til kommentar
Leifsol Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Gladnyhet altså, vi trenger det iblandt. 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Husker de sendte med en sjokolade eller noen drops når du bestilte fra dem. Det var alltid en høydare når man skulle bygge pc. Det var vel egentlig http://microplex.no/som hadde den featuren der. Det var side for entusiastene sine det. De ble senere kjøpt opp av NetShop dessverre så tradisjonen ble vel videreført av de ansatte. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå