Spillredaksjonen Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Rad Crew går på meta-nivå i ukens episode.PODKAST: Dette er de beste spillene som eksisterer i andre spill Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 En lytter tipsa oss om et veldig bra spill som burde vært på topplista, nemlig Klungo Saves The World fra Banjo Kazooie Nuts & Bolts. Helt enig i den. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Eg har mange gode minner frå minispelet Destruct, som ein fant i spelet Tyrian. Det er eit turbasert artillerispel liknande Gorillas i QBasic, men her har du fleire einingar og meir variert gameplay. Lenke til kommentar
Crext Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Blitzball i FFX, det var awesome. Rock throwing i Black'n White 1 var også ganske awesome. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Blitzball i FFX, det var awesome. Rock throwing i Black'n White 1 var også ganske awesome. Telte dem ikke fordi vi hovedsaklig var ute etter DATASPILL. Men Blitzball er stilig Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Maniac Mansion i DOTT 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Maniac Mansion i DOTT Hehe, den er nevnt - men hør showet Lenke til kommentar
Hertug Fluesopp Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Bra show! Jeg må se å få spilt Space Quest serien snart. Space Quest 4 høres veldig show ut, men jeg har litt sansen for den gamle stilen de hadde i de tre første også. Hva var den amiga låten du spilte som avslutning der kombonisten hadde lånt litt fra Morricone? Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Bra show! Jeg må se å få spilt Space Quest serien snart. Space Quest 4 høres veldig show ut, men jeg har litt sansen for den gamle stilen de hadde i de tre første også. Hva var den amiga låten du spilte som avslutning der kombonisten hadde lånt litt fra Morricone? Lemmings, faktisk Lenke til kommentar
Hertug Fluesopp Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Bra show! Jeg må se å få spilt Space Quest serien snart. Space Quest 4 høres veldig show ut, men jeg har litt sansen for den gamle stilen de hadde i de tre første også. Hva var den amiga låten du spilte som avslutning der kombonisten hadde lånt litt fra Morricone? Lemmings, faktisk Åja! Jeg har bare spilt PC utgaven og det en mannsalder siden eller noe slikt. Lemmings ligger allerede på "må spille" lista mi, men der havnet den høyere opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå