Mad Silence Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Heisann Noen som vet hva som er galt når pcen bare slår seg av hele tiden?? Problemer: Jeg satt in nytt hovedkjort(DFI Lanparty NFII Ultra B) og fikk følgende problemer: PCen slo seg av hele tiden. overalt. Jeg clocket prosessoren (AMD XP 2400+ 2000MHZ) ned til 1500 MHZ. Da virket det. Hva er galt??? Takker veldig mye på forhond for all hjelp og tips MVH: Dan André. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hva ligger temperaturen og v-core på da? Lenke til kommentar
klikko Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 personlig synes jeg ikke hk var så "horete" som jeg trodde det skulle være.. det er noen sterke røde leds og det er alt... de lysene ødelegger nesten for UV fargen på pci og ram slottene så det er ikke så ille... Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 DFI har ikke hull rundt socketen...det trekker ned hos meg Åjoda. Rev. B-korta har det. Dvs både Infinity og Lanparty av nyere dato Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Har god tro på DFI Lanparty hk´ene, de scorer bra i tester (ikke best men bra). De kan sine ting DFI, har drevet med hovedkort mye lenger enn de fleste tror. Tipper de er relativt stabile, og personlig synes jeg uv er ganske stilig. Vil ikke få samme effekt med uv maling eller spray, og vil i tillegg miste garanti. Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Har god tro på DFI Lanparty hk´ene, de scorer bra i tester (ikke best men bra). De kan sine ting DFI, har drevet med hovedkort mye lenger enn de fleste tror. Tipper de er relativt stabile, og personlig synes jeg uv er ganske stilig. Vil ikke få samme effekt med uv maling eller spray, og vil i tillegg miste garanti. DFI er uten tvil bra (Selv om Lanparty-serien er en smule overpriset). Det mange ikke har fått med seg er at DFI har endel folk som tidligere jobbet for Abit. Må bli bra kort av slikt Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Kortet ser i allefall K-O-N-G-E ut da! Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (Selv om Lanparty-serien er en smule overpriset) Det er prisen du må betale for å få et finere hk og blant annet uv-reaktive ide kabler med i bundelen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Herregud, for en måte å bruke emnefeltet på da? Vanligvis endrer vi det, men dette var så dumt at jeg stenger tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg