dexter82 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Noen som vet hvor i Oslo området det går an å leie hall/verksted/garage med løftebukk? Jeg skal skifte ut dempere foran og bak, de bak er litt kronglete å komme til og ville vært best å bytte med bilen heist opp. Fant denne, men det er i overkant litt for langt å reise: http://bildeleksperten.no/sider/tekst.asp?side=167 Endret 1. oktober 2015 av dexter82 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Av erfaring så er dette en jobb som tar lenger tid en forventet, og derfor blir det stress-skruing når man leier bukk. Jeg personlig ville gjort dette på parkeringsplassen utenfor der jeg bor. Det er mer kronglete, men man kan bruke hele helgen på det om nødvendig. 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Enig med Zepticon, hvis du har en plass du kan stå i ly (evt god værmelding) og du ikke står i veien for andre, så ville jeg valgt det. Jeg har personlig brukt en offentlig garasje noen ganger, men støter ofte på problemet at jeg mangler en del eller verktøy. Skru bilen sammen for å hente dette da, er litt kjedelig. Lenke til kommentar
dexter82 Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Ja, jeg ser den! Får håpe det er fint vært neste helg om jeg har fått demperne/fjærene til da. Har en kompis med stor parkeringsplass.. blir nok å okkupere en spott der. =) Nå prøver jeg finne et bra tilbud på en elektrisk trådløs muttertrekker m/friksjons-ring som er over 450 nm. Så går nok jobben litt fortere. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 biltema har en som jeg synes har fungert bra, dog ikke trådløs. Kostet ikke mer enn 500-600 mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå