Maren Elize Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 The Bird Tamer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Flott bilde! Hilsen Bekir Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Veldig vakkert og stemningsfullt selvportrett. God komposisjon. Myke, rike valører i grått. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Et veldig kreativt og bra selvportrett. Sitter og lurer på om du skulle vært helt midtstilt, slik at du sto akkurat i åpningen på fjorden (?), slik at du dekket åpningen. Da ville kanskje åskammene avslutett på hver side av deg. Og så lekte jeg litt med tanken hvordan dette hadde vært uten fuglen....men da måtte du jo hatt en annen tittel:-) Uansett, et pent stykke arbeid i kledelig s/hv og grått. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Et flott bilde med en vakker stemning. Fint komponert, har en fin soft skarphet. Skulle gjerne sett dette i farger da jeg foretrekker farger framfor S/V. Mvh Torbjør Lenke til kommentar
Maren Elize Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Takk for alle kommentarer! Mvh Maren Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Lurte først på om det var en svart engel med hvite vinger? Men så oppdaget jeg at det var et fjærkre. Står seg fint i svarthvit dette. Du kan kanskje fjerne et par cm himmel. Ellers OK. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 artig og originalt selvportrett. flott ble det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg