larvalarvesen Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Hei, Jeg bruker i dag Gmail, men ettersom jeg har eget domene(hos domeneshop.no) vurderer jeg å ta i bruk deres epost-klient (Webmail) hvor jeg kan ta i bruk mitt domene som epost også: [email protected]. Er det noen av dere med erfaringer og eventuelt råd omkring dette. Burde jeg bare holde meg til gmail, eller vil denne skisserte løsningen være bra? Det er ikke slik at jeg må gjøre dette pga jobb el, mer at jeg synes dette kan være gøy, og en epost-adr som er lett å huske for andre? Tips/råd i denne forbindelse? Lenke til kommentar
kjeita Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Kan ikke gi deg anbefaling, tvert imot. Gmail har automatisk skanning av din epost, men domeneshop går hakket lengre: You also agree that Domainnameshop's employees in their work may have access to all Your files stored on our servers, including the contents of all emails sent to and from Your email addresses with us. 1 Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Jeg har domene gjennom Domeneshop, men bruker Gmail til e-post. Det fungerer helt fint, er gratis, støtter to-faktor autensiering – og så lenge det er til privat bruk er jeg ikke så bekymret for at e-postserveren er i utlandet. Google får uansett kloa på mange av e-postene jeg sender privat, siden «alle» andre bruker Gmail. Har noen behov for å sikre det de sender til meg, kan de bruke OpenPGP-nøkkelen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå