JKJK Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 refererer til en post jeg postet tidligere som jeg ikke gidder å lete fram nå! Mitt liv er snart komplett! (.no?) Jeg har ENDELIG funnet en bensinstajson som SELGER idun hotdog dressing!!! JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS!!! Jeg har brukt 2 år på å finne dette! nå mangler jeg bare bredbånd og dame så er JK komplett tilfredsstilt! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Gratulerer JåddKåå! IDUN hotdogdressing er teh h4x! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Gratulerer JåddKåå! IDUN hotdogdressing er teh h4x! øhi. åssn vet du kjælenavnet mitt?! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Gratulerer JåddKåå! IDUN hotdogdressing er teh h4x! øhi. åssn vet du kjælenavnet mitt?! Oh, dette skulle ikke komme frem. Men skit au... Husker du den festen for to uker siden? Den dama var ikke EGENTLIG en dame, og hun het ikke EGENTLIG Torny. :nice: Men god, det var du! (eid?) Endret 13. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Gratulerer JåddKåå! IDUN hotdogdressing er teh h4x! øhi. åssn vet du kjælenavnet mitt?! Oh, dette skulle ikke komme frem. Men skit au... Husker du den festen for to uker siden? Den dama var ikke EGENTLIG en dame, og hun het ikke EGENTLIG Torny. :nice: Men god, det var du! (eid?) ROFLMAO LOLSOR! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Gratulerer da! Men hva betyr lolsor?? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Idun Hotdog Dressing er SÅÅÅÅ godt! oohh! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Gratulerer da! Men hva betyr lolsor?? Er bare en nerdegreie. De slenger på 0r bak alt mulig. Hax0r (hacker), roxx0rs (der rocker)..ofte etterfulgt av 2k også..f.eks. "haha der kicka jeg 2k!", "du suxx0r 2k!"..nå også..LOLS0R (laugh out loud-0r) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 eheh! the revenge of the nerds Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 /me liker ikke noen typer ketchup. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 /me liker ikke noen typer ketchup. Som gul tomatketchup? den smakte gul..... Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 nå mangler jeg bare bredbånd og dame så er JK komplett tilfredsstilt! Bare for å få deg ned på jorden igjen: finne ketchup vs. bredbånd & dame Du har definitivt fått oppfylt det letteste av dine mål Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 DET ER IKKE KETCHUP! DET ER EN DRESSING! ...argh. Joda... men har jo kommet litt lengre på vei! bredbåndet er ventet til utpå nyåret, så da må jeg bestille meg ei dame en plass. *tror jeg skal til russland i påskeferien* Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Du får ta med penger nok da Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 HAHAHAHA....får vel bare gratulere da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå