Joachim_F Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Snart kan du bytte ut bildet med en video.Facebook får animerte profilbilder Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Som om Facebook ikke er irriterende nok. Endret 1. oktober 2015 av Kontorstol 5 Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Som om Facebook ikke er irriterende nok. Jeg vil påstå at det er brukerene som opplaster irriterende innhold. 9 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Som om Facebook ikke er irriterende nok. Jeg vil påstå at det er brukerene som opplaster irriterende innhold. Resultatet blir det samme. Og nå skal de i tillegg oppfordre brukerne laste opp irriterende profilbilder. Lenke til kommentar
killronan Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Som om Facebook ikke er irriterende nok.Jeg vil påstå at det er brukerene som opplaster irriterende innhold. Resultatet blir det samme. Og nå skal de i tillegg oppfordre brukerne laste opp irriterende profilbilder. Irriterende med folk som lar seg irritere av sånne ubetydelige ting. 1 Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Som om Facebook ikke er irriterende nok.Jeg vil påstå at det er brukerene som opplaster irriterende innhold. Resultatet blir det samme. Og nå skal de i tillegg oppfordre brukerne laste opp irriterende profilbilder. Det er jo fordi folk lar seg irritere at andre synes det er gøy å laste opp irriterende ting. Slutt å irritere seg og problemet er løst :-) 2 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Irriterende med folk som lar seg irritere av sånne ubetydelige ting.Er ikke det en liten selvmotsigelse? Selv om bildene er irriterende i seg selv, betyr det ikke at jeg lar meg irritere ettersom jeg ikke bruker Facebook noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg