Knut S Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 nyfiken og fjong Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Gakketigakk. Intenting å si på denne. Hvorvidt den skulle vært ørlite mer opplyst kommer vel an på øynene som ser. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2015 takk for tilbakemelding. Denne gangen prøvde jeg å la være å midtstille for mye, noe jeg har altfor lett for å gjøre som du vet Ja tenkte litt på å lysne den litt mer, men var litt redd det gikk litt på bekostning av fargene dens Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Viser seg fram denne. Fine avstemte farger. Personlig mener jeg det er bedre med litt mørke bilder framfor lyse, dette selvsagt på det generelle plan, så jeg har ingen innvendinger mot bildet slik det framstår her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 tusen takk for tilbakemelding Ragnar. ja for lyst ødelegger fort litt farger syns jeg, nærmest litt utbrent. Men det er jo klart at for mørkt så er det jo vanskelig å se motivet på en ok måte også. Problemet jeg ser noen ganger er at det kan vær stor forskjell fra skjerm til skjerm når det gjelder lysforhold. kanskje spesielt pc kontra nettbrett eller mobiltlf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg