lilfire Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Noen som har prøvd Spud Face Recognition Plug-In eller kanskje mulighet for å intriger netatmo-welcome i hs? eller noe helt annet? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Nei, men jeg er veldig interessert hvis noen andre får dette til å fungere skikkelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-A7VIlhBsZy Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Ikke kommet så langt at jeg har fått testet dette selv, men denne "eksterne" løsningen burde fint kunne integreres via noe annet. http://www.instructables.com/id/RasPi-OpenCV-Face-Tracking/ Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 18. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2015 Fått testet noe mer? Selv driver jeg å tester Spud sin plugin nå, men imponerer ikke enda dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-A7VIlhBsZy Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Næsj, det er jo så mye annet å leke med! Har vurdert å kaste ut motion, og bare bruke opencv - men tja... Vi får se... Ikke testet noe mer nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå