Gå til innhold

Slagghauger og Røros kirke - i høstdrakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint utsnitt og format. Blir ikke helt enig med meg sjøl om det halve gule huset ute på venstrevingen skulle vært helt eller kutta vekk så det får stå åpent for andre å finne ut av.

Ellers ingenting å si på lys, skarphet, farger og detaljer.

Du som stadig vekk er oppi der kan vel se om det går an å få til en avtale om postkortsalg?

 

Roar

Lenke til kommentar

Fint utsnitt og format. Blir ikke helt enig med meg sjøl om det halve gule huset ute på venstrevingen skulle vært helt eller kutta vekk så det får stå åpent for andre å finne ut av.

Ellers ingenting å si på lys, skarphet, farger og detaljer.

Du som stadig vekk er oppi der kan vel se om det går an å få til en avtale om postkortsalg?

 

Roar

 

Var på tanken selv om å kutte vekk det gulaktige huset på venstresiden (venstresiden er kuttet, men til dit) Når du nevner det igjen så dukker tanken opp at jeg nok burde ha tatt litt mer. De mange postkortbilder som finnes av Røros er på en måte en inspirasjonskilde. Min tanke er, ikke å kopiere, men å ta bilder som aller helst skal tilføye noe nytt og bli enda bedre enn de jeg ser på postkortene. En god del ganger lykkes jeg etter egen oppfatning (dette er selvsagt i høyeste grad subjektivt). Men hvordan jeg skulle kunne få mine bilder til å bli salgsvare som postkort er jeg nok usikker på.

Skj

Lenke til kommentar

Begynner å bli noen år siden jeg besøkte Røros nå. Husker godt vi var innom den gml kirken og hørte et tysk kammerorkester fremføre Vivaldi's årstider. Må nok snart ta en tur igjen...

Bildet var naturlig og fint.

Mvh Fredrik

 

Har også vært på konsert i kirken. God akustikk gir fin opplevelse selv om trebenkene kan være litt harde å sitte på i lengden. Takk for din kommentar !

Skj

Lenke til kommentar

Blir du sponset av turistkontoret på Røros Ragnar ?

Uansett så er denne serien din derfra så flott reklame at en får lyst til besøke byen igjen...det er noen tiår siden sist :)

Mvh. Rolf

 

Foreløpig har jeg bare hatt utgifter på fotoarbeidet mitt, men mange gleder som veier opp og vel så det. Noe av gledene er å få tilbakemeldinger på bilder både her på Bildekritikken og ellers. Takk for kommentaren Rolf !

Skj

Lenke til kommentar

Flott og spesielt bilde, ser ut som kirka har blitt slukt av slagghaugene. Syns også at skyene gjør mye for bildet, de danner på en måte samme formasjoner som terrenget under..veldig bra :)

Mvh Oddmund

 

Ja en skulle ikke tro at det er to gater og mange bygninger imellom kirka og slagghaugene, men det er det. Har ikke sett bilder fra denne vinkelen, så nettopp derfor tok jeg utfordringen. Fotograferer du bilder i Røros by med litt omfang er det vanskelig å unngå å få kirken med på bildet, og vanligvis er jo det helt ok. Takk for din gode kommentar Oddmund !

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...