smile35 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg har nesten netopp begynt og er i part1 kapitell 4. Max møter en kvinne i sitt hjem da en snikskytter går til angrep. Jeg har prøvd alle dører men det eneste jeg finder er et åpent vindu. Hopper jeg i gjennom det dør jeg. Jeg har også prøvd å balansere langs vinduskantenten men uten at jeg finner noen løsning på det. Er det noen som kan hjelpe meg med dette oppdraget??,samt jeg lurer på om noen har en fullsendig walkthrou på spillet?? mail adr [email protected] Lenke til kommentar
Graav Waraxe Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Vel du skal ut det vinduet og balansere, kommer noen cleaners og skyter på deg osv. http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/33107.html <-- Walkthrough hvis du virkelig trenger det ... Lenke til kommentar
Li1 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 du skal ut det vinduet og gå langs veggen, er ikke no vanskelig, hehe Lenke til kommentar
darker Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 gå sakte ut gjennom vinduet, vent litt for det kommer endel cleaners da. Skyt de og fortsett mot venstre. Lenke til kommentar
smile35 Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 :-) Takk for svar jeg har nå balansert meg i gjenomm og er et godt videre på vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå