okjo Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Bølgen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Et meget flott og dramatisk actionbilde hvor farger og komp er helt topp. Flott med den hvite sjøsprøyten øverst i bildet, den gir et ekstra liv til bildet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Graet photo! Best regards Bekir. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Voldsom frådene bølge, nydelig presentert billedmessig. Misunner ikke personen som kaver i vannet der. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 vil bare si WOW. dette bildet likte jeg virkelig. syns du fikk fanget det meste her Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Gir jo en følelse av å være kraftige saker denne bølja her også. men noen tsunami er det nok ikke. En gang syntes jeg det var gøy å bakse ute i slikke brenninger, men ikke nå lenger - for lite krefter og pust til slikt nå. Er vel kanskje en grunn til at en gammal konkurranse svømmer innen handicapidretten gjenom 13 år ikke liker strandlivet lenger. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Dramatisk actionbilde. Den store bølgen veldig flott gjengitt.. Supert! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Tenkte meg det var Alnes. ☺ Flott bølge i nydelig farge, krydret med litt sjøsprøyt. Stilig bilde! Og dra deg på kino! Filmen er god, ta med deg konemor og vær litt romantisk! ? Lenke til kommentar
okjo Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Tusen takk folkens Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg