Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tenker dere gutter om jenter som

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer litt an på jenta vil jeg si. Er hun strålende vakker med pene tenner har hun garantert fine negler også. Gjerne negler om er påkostet skjønnhet. Er jenta derimot noe "uattraktiv", så vil det gjenspeile seg på neglene også, garantert. Man får det man søker etter...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

byr meg fint lite om negler, sitter ikke å ser på neglene hennes. 

liker faktisk ikke sånne lange negler med farger.

Lenke til kommentar

Det kommer litt an på jenta vil jeg si. Er hun strålende vakker med pene tenner har hun garantert fine negler også. Gjerne negler om er påkostet skjønnhet. Er jenta derimot noe "uattraktiv", så vil det gjenspeile seg på neglene også, garantert. Man får det man søker etter...

Ja, helt klart....

Det er ikke noe stort problem for meg at dama har korte ustellede negler, bedre det en dokkene med et tonn sminke som stinker parfymeri. Jeg synes dog nedbitte negler med nesten blodige fingertupper er forferdelig stygt, men det har ikke noe å si om det er gutt eller jente.

Biting av negler kan komme av nervøsitet eller noe liknende så hadde jeg blitt mer enn god venn med en dame som bet negler så hadde jeg prøvd å få henne til å bli mer selvsikker og prøvd å få henne til å slutte. Kan være vanskelig å slutte å bite negler, gjorde det selv når jeg var liten, forferdelig ekkel og stygg uvane.

Lenke til kommentar

Enig i posten over her - det spiller ingen rolle om det er gutt eller jente, nedbitte og flisete negler og fingertupper er ikke fint uansett.

Jeg bet mye negler som ung tenåring, men klarte å venne det av meg etterhvert som jeg skjønte hvor mye det har å si for hvordan du blir oppfattet av andre.

En dame som biter negler, eller bruker falske negler, eller har lange negler med harry manikyr, får ikke noen høy score hos meg.

Lenke til kommentar

Det er så klart ikke fryktelig viktig i det store bildet, men nedbitte og ustelte negler er ikke fint.

Nå er jeg litt spesiell i og med at jeg har en håndfetisj da, så hendene til ei jente er det aller første jeg ser på etter at jeg har tatt inn over meg totalinntrykket. Jeg har flere ganger sett fantastisk flotte jenter med nydelige hender, og så ser jeg at neglene er nedbitt og blir litt skuffet.

Igjen: det er ikke noen dealbreaker på noen måte, men det er litt som ei svær ripe i en ellers strøken bil. Litt sånn, "fillern..."

Anonymous poster hash: c72b7...889
Lenke til kommentar

Må være noe av det siste jeg ser på. Ja, jeg har vært sammen med et par flotte jenter som tidvis har bitt negler men det er ikke noe som påvirker meg.

Jeg kan reagere på lange lakkerte klør da det skriker litt mer sånn at jeg legger merke til at det ser fælt ut men stort sett bruker jeg tida til å kikke på rumpa og hoftene ;)

Lenke til kommentar

Tror det er flere som tenkte litt enkelt her nå. For mange er det ikke så viktig om neglene er perfekte, eller om de er helt korte og kanskje litt skjeve. Det som kan være et minus er årsaken til at det er slik. Hvis man sliter litt mentalt, så er ikke det så attraktivt :)

Lenke til kommentar

Vet ikke hva du legger i fæle negler, men så lenge vi ikke snakker soppinfeksjon, skitt under neglene og generelt dårlig hygiene så tviler jeg på så mange bryr seg om dette.

Nøkkelordet i mitt hode er hygiene og at det ser stelt ut. Skal ikke så mye til, klipp neglene og vask deg så er det i boks. Litt flisete negler er ikke verdens undergang så lenge hygienen er der. Alt er relativt.

Har forsåvidt aldri skjønt poenget med forlengede eller lange negler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...