Roar Kneppen Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Høst i bakgår'n 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Den bakgården der ville jeg kalt "jungelen" Flotte farger, fint med sol i løvene. Vil ikke velge blandt disse, alle er fine. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Bare du som klarer å gjøre høsten mer fargerik enn den er fra naturens side:-) Lenke til kommentar
okjo Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Frodig og fargerik bakgård..flott serie. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Bakgår'n din minner meg om mer eksotiske strøk slik som den blir framstilt her. Ble jo noen skikkelige fargeklatter alle sammen, vanskelig å utpeke en favoritt her. Flott! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Har var det mange bilder og fordømt vanskelig å peke ut favoritter. Men må jeg så blir det V5, V1 og V3 i nevnte rekkefølge. Når du har slike høstfarger i bakgården så slapp du i å bevege deg så langt denne gangen for å treffe blink med kamera. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2015 Har var det mange bilder og fordømt vanskelig å peke ut favoritter. Men må jeg så blir det V5, V1 og V3 i nevnte rekkefølge. Når du har slike høstfarger i bakgården så slapp du i å bevege deg så langt denne gangen for å treffe blink med kamera. Vennlig hilsen Ragnar Nei, det var bare å åpne balkongdøra og fyre løs på den fargerike skifersteinsveggen. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 artig spennende og flott presentert av bakgården Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg