War Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Takk for gaven BigJaffa Brukes 6 ganger pr dag Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Takk for gaven traskas! Og takk for at du sendte hele veien fra Litauen! Takk for gaven Christiano. Til å være Arsenal-supporter har du virkelig handlet riktig Det var ikke lett å måtte la egne oppsparte kroner gå til Liverpool-produkter, men det måtte jo gjennomføres allikevel. Håper gavene kommer til nytte! 2 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Tusen takk castlelord! Gaven var perfekt :-D Nå har eg en plass å oppbevare sko puss utstyret mitt :-D 1 Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Takk for gavekortet, Datafriken. Skal finne meg noe kult å bruke det på Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Tusen takk for gaven OhEasy, den ble jeg glad for Hyggelig å høre! Håper gaven oppfyller de forhåpningene du hadde. Hvis ikke, så skal du få en enda bedre gave neste jul, uavhengig av om jeg er din SS eller ei! Ikke vær redd for å si ifra! Lenke til kommentar
direkte Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Tusen takk for gaven OhEasy, den ble jeg glad for Hyggelig å høre! Håper gaven oppfyller de forhåpningene du hadde. Hvis ikke, så skal du få en enda bedre gave neste jul, uavhengig av om jeg er din SS eller ei! Ikke vær redd for å si ifra! Gaven var mer enn bra nok den altså, så ikke noe å klage på der 1 Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Takk for gavekortet, Datafriken. Skal finne meg noe kult å bruke det på Bare hyggelig Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Besynderlig at ingen gaver jeg har sendt til nord-Norge har kommet frem enda. Inkl. Mobilnerd sin. Da kom gaven i dag. Mektig og godt :-). Tusen takk for gaven :-) Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Takk for gaven. Last nick left sjokkisen forsvant fort, og tskjorta har jeg *flaut* brukt i en uke nå Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Besynderlig at ingen gaver jeg har sendt til nord-Norge har kommet frem enda. Inkl. Mobilnerd sin. Da kom gaven i dag. Mektig og godt :-). Tusen takk for gaven :-) Jeg fant dessverre ikke noen supporterartikler for engelske fotballag her jeg bor, kun tyske. :') Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Tusentakk for gaven, mhsalangli. Mye artig. Nudlene er spist opp ^-^ :^) <3 Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Tusentakk for gaven, mhsalangli. Mye artig. Nudlene er spist opp ^-^ :^) <3 jeg hadde ikke mye penger da alt ble kjøpt inn, men jeg tenkte at du hadde mye mer bruk for dem enn jeg hadde. Eneste var pocketbøkene, de var brukt 1 gang før meg, så du kan jo selge de videre når du har lest de. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2016 Virker som at det er én som ikke har fått gave. Dersom noen kunne tenke seg å sende trøstegave så er det bare å ta kontakt på PM. Takker for meg etter sju år som arrangør. Dette er en kul forumtradisjon, håper inderlig noen fører den videre! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) Takk for fantastisk innsats Latias! Jeg kan godt ta over denne forumtradisjonen. Men gamle og nye deltakere føler kanskje at det er litt tryggere å delta hvis en bruker med litt mer "makt" (forumveiledere/moderatorer) og levetid her på forumet, er den som har ansvar for dette opplegget. Ettersom dette involverer bruk av penger osv. Ikke vet jeg, bare en tanke. Men hvis ingen har noe i mot det, så bringer jeg gjerne denne tradisjonen videre neste jul! Moro å delta, og det ville vært minst like moro å ta over ansvaret! Endret 4. januar 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2016 Kjør på! Jeg hadde ikke mye fartstid på forumet da jeg tok over i 2009 så akkurat det skal ikke spille noen rolle. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Kjør på! Jeg hadde ikke mye fartstid på forumet da jeg tok over i 2009 så akkurat det skal ikke spille noen rolle. Bringer tradisjonen videre når den tid kommer da isåfall. Godt jobba! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Kjør på! Jeg hadde ikke mye fartstid på forumet da jeg tok over i 2009 så akkurat det skal ikke spille noen rolle. Bringer tradisjonen videre når den tid kommer da isåfall. Godt jobba! Hvis du tar over denne, skal jeg ta PL Prediction League? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Flott at tradisjonen blir ført videre. Da sees vi i en lignende tråd neste jul ? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Kjør på! Jeg hadde ikke mye fartstid på forumet da jeg tok over i 2009 så akkurat det skal ikke spille noen rolle. Bringer tradisjonen videre når den tid kommer da isåfall. Godt jobba! Hvis du tar over denne, skal jeg ta PL Prediction League? Klarer fint begge SS er jo bare desember Ikke mye jobb heller med det. Endret 5. januar 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Kjør på! Jeg hadde ikke mye fartstid på forumet da jeg tok over i 2009 så akkurat det skal ikke spille noen rolle. Bringer tradisjonen videre når den tid kommer da isåfall. Godt jobba! Hvis du tar over denne, skal jeg ta PL Prediction League? Klarer fint begge SS er jo bare desember Ikke mye jobb heller med det. Den er grei. Bare å si ifra hvis du endrer mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå