Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Pakket og klart. Sender når jeg sender. Kanskje jeg allerede har sendt Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Mann - 25 år - student Ønskeliste: Norsk sjokolade *host*smash*host* WoW-Game Time WoW Legion Å skrive jus til eksamen Ny musematte Ny PC-mus En grei trådløs ruter God kjøkkenkniv Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) Jeg er litt slapp til å hente posten, men i dag fant jeg en gave i postkassen min! Jeg ser at julenissen bor i nærheten eller har noen snille hjelpere i området. Pakka lukter herlig, gleder meg til den skal åpnes! Endret 6. desember 2015 av mushi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Fristen for å sende er imorgen, Just saying. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Sendte min for flere dager siden. Eller i dag. Who knows;) Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Min gave burde være trygt fremme hos min nisseunge nå, viss den er sendt i det hele tatt? Kanskje blir den sendt idag? Har latt være å skrive ønskeliste i år, blir litt mer utfording for min secret santa, og litt mer spennende for meg, jeg er ikke så kravstor, så jeg blir fornøyd uansett! Om min nisse mot all formodning ikke har fått sendt, fordi det blir for vanskelig, er jeg svært interessert i teknikk, data, og gadgets, så et gavekort på f.eks komplett, teknikkmagasinet eller lignende hadde passet fint Angående spill, har jeg alltid vært interessert i Assassin's Creed, Har en figur med Arno i Maser Assassin outfit som vokter over PCen min, og det er plass til flere Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 :( Glemte bort SS i år, så tråden nå i "dette diskuteres nå" seksjonen. Ønsker alle en fin jul hvertfall, gøy å se at det hvert år samles så mange hyggelige julenisser Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Idag lurte et brev seg inn fra Vinmonopolet, lurer nå jaggu på hva det kan være for noe Brevet får stå til julaften, så får jeg sa hva det kan inneholde Uansett, tusen takk til min Secret Santa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Da har jeg mottatt gave fra min ss! Det var et brev, jepp et brev! Brukeren er en felles fotballhue og kommer til å få en kloppkopp! Woho. Thanks nettles! Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Fikk min også i dag Sender selv i morgen, litt forsinket men måtte vente på lagerstatus .. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Posten er frekke. 140kr for å sende en pakke! Uhørt. Sier ikke at eg sendte i dag da. Kanskje eg sendte i forige uke Lenke til kommentar
War Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Skrev ikke ønskeliste jeg, siden jeg blir glad for alt Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Da har jeg mottatt gave fra min ss! Det var et brev, jepp et brev! Brukeren er en felles fotballhue og kommer til å få en kloppkopp! Woho. Thanks nettles! Du skrev navnet mitt feil! Alltid lov å gjette, men svaret kan overraske. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Fikk en hentelapp i posten i dag, og så det stod "til *navn*. Tenkte "oi, har min SS sendt gave allerede? Jøss, det var tidlig." Skyndte meg ned på posten, men så var det fra tanten min. Ikke for det, var en veldig fin gave. Fikk et skjerf og noen votter og litt fin pynt. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Åpner du asap # wattnisse! Lenke til kommentar
direkte Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Jeg fikk pakken min i dag Blir spennende å se hva det er for noe. Litt tung var den og, var jo hele 100 kr i frimerker. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Åpner du asap # wattnisse! Ja, fordi det ikke var julegave. Jeg fikk julegave av henne for to uker siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Jøss,snakk om gavmild tante. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Var og henta svææær pakke på posten i går. Nysgjerrigheten er hvertfall aktivert!!! Takk takk så langt, SS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå