Kikert Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Ikke jul uten SS Det der hørtes bare forferdelig ut. 3 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Til min Secret Santa, dette er min ønskeliste: Mann 20 1. Jeg samler på band T-skjorter, så T-skjorte(r ) fra 3 Doors Down Abandon All Ships The Amity Afflitcion Caliban Dagoba An Early Ending Fit For A King Genuflect Hail The Villain I Am Abomination Jamie's Elswhere Kaizers Orchestra Lamb Of God Machinae Supremacy Nancial Oh, Sleeper Five Finger Death Punch Papa Roach Størrelse: Large 2. Jeg er også en gamer, så gavekort på Playstation Store (PS4) eller Steam. Er det et spill du spesielt vil at jeg skal teste ut, sier du i fra. 3. Liverpool-supporter, så gavekort på kopshop.no 4. Gavekort på Komplett.no hadde heller ikke vært så ille. Alltid gode tilbud der 5. Ellers så er jeg svak for sjokolade Endret 1. desember 2015 av Nettels Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Til min Secret Santa, så setter jeg opp ønskelisten min nå Mann 19 år Litt glad i spill, så eventuelle gavekort til PSN og Steam, eller bare er SpendOn kort Football Manager 2016 Harry Potter effekter (Altså ikke bøker eller filmer, da jeg selvfølgelig har dette fra før av) Eventuelle Chelsea-effekter ID Hair Elements Gold Paste - Tube En flaske med vin, helst rødvin Slips (Ikke noe sånn ordentlig fancy farger lilla etc, helst med noe mønster) Eller alt mellom himmel og jord, spesielt tøy er ikke nødvendig da jeg er veldig kresen. En bok kan også fungere, så lenge det er en god krim bok Endret 29. november 2015 av Brandshal Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Til min Secret Santa, her er min ønskeliste: Arsenal-effekter (skjerf, kopp, plakater osv.) PSN gavekort Sjokoladenisse Oppfordrer deg virkelig til å bruke din kreative side hvis du ønsker det. En liten kurv e.l. med litt forskjellig ting oppi hadde også vært veldig moro å få. Setter pris på slikt, da det viser at du har lagt litt jobb inn i det Endret 28. november 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Kjære SS, Jeg er i det vesentlige enig med OhEasy sin ønskeliste, og jeg tar også gjerne i mot gavekort fra Komplett.no og Steam. Ellers gis du tillatelse til å stalke min Diskusjon.no-profil etter jakt på innlegg fra undertegnede som kan gi deg ideer til gave. Kreative gaver blir uansett godt mottatt! Til min Secret Santa, her er min ønskeliste: Arsenal-effekter (skjerf, kopp, plakater osv.) PSN gavekort Sjokoladenisse Oppfordrer deg virkelig til å bruke din kreative side hvis du ønsker det. En liten kurv e.l. med litt forskjellig ting oppi hadde også vært veldig moro å få. Setter pris på slikt, da det viser at du har lagt litt jobb inn i det Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Var det ingen reklame på forumet for dette i år? Har helt glemt det bort Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Mann, 35. Kjøp akkurat hva du vil. Gjerne nerde/IT-relatert. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Dette ønsker jeg meg: (i prioritert rekkefølge) 1) Plast-fitte2) Gavekort fra komplett/felleskjøpet og slikt er bra! 3) Fred på jord 4) noe man kan spise 5) Noe annet. Føl deg fri til å kjøpe hva du vil. Men det som står over er viktig for meg! Jeg er interessert i agronomi, pyroteknikk og mye annet rart. JEG HATER myke pakker. Og jeg liker ikke bøker, spill, brettspill, datautstyr som jeg ikke trenger osv.. Endret 28. november 2015 av BirgerCaC Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Mann, 30. Har litt allsidige interesser. I spillverden er det Fallout og BioShock som gjelder. Liker biler og ting med motor. Jobber i IT-bransjen. I klesveien går jeg stort sett i skjorte, så evt. slips og sløyfer er stas. Eller fargerike sokker som skiller seg fra resten av antrekket. Liker brettspill, matopplevelser og nerdegreier. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Skriver opp noen ønsker til min Secret Santa også Fordamperhoder til e-sigg'n. http://www.nosmoke.no/kanger-protank-3-aerotank-fordamperhode.html E-væske, essenser fra flavour art http://www.nosmoke.no/e-sigarett-vaeske/essenser/ E-væske, baser (VG) http://www.nosmoke.no/e-sigarett-vaeske/baser/ Forsøker altså å slutte å røyke og e-sigarett hjelper Ellers er jeg meget glad i ett glass eller 5. Så en god flaske vin, rom eller cognac er flott. Eller kanskje en karaffel til cognac'n. Dette blir vel gjerne for dyrt da :\ Nyter også sigarer, så kanskje en sigarkutter? Ellers tar jeg gjerne ei pakke med .45 ACP eller 308 Win Hvis du har lov til slikt da - jeg driver en del med skyting. Alt ifm våpenpleie er jo flott, f.eks en flexi kammerbørste? Jeg tror jeg blir fornøyd uansett jeg. I kjent stil får jo oss mannfolk knapt nok en sokk til jul, så dette blir bra uansett. (PS: Ingen sokker!). Hilsen mann, 34 år. Hobby: Dykking, sjøliv, skyting (ikke jakt) og PC. Og drikking. Endret 29. november 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 mann, 35 utenpå og 12 inni, altså noe barnslig. Går nesten bare i t-skjorter 90% av året. Liker sjokkis selv om jeg har diabetes. Tenker jeg kunne hatt lyst på en (eller flere?)t-skjorte som det står noe morsomt på i str. 2XL eller sjokolade/godteri man ikke finner i Norge. Tidligere år har jeg ønsket meg Oskar Sylte-brus, men slikt får jeg tak i om jeg kjører 100km Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg ønsker med en ullboxer i str 38 (dame). Te i løsvekt er alltid godt mottatt. Ønsker meg også et deksel uten flip til Nexus 5x (jeg har originaldekselet fra Google store, så ikke dette!) Lenke til kommentar
direkte Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg vil helst ikke ha bøker, musikk og film, ellers blir jeg glad for alt. Har ikke noen spesielle ønsker, men er alltid kjekt å få body scrub, lepsyl, kremer og slike ting Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Mann 28 år. Glad i actionfilmer og spill Ikke så glad i bøker og musikk. Litt mer konkret liste The avengers age of ultron på bluray Sånn play and charge kit til xbox one, kjedelig å skifte batterier hele tiden Gavekort på xbox store om noe slikt finnes, eventuekt et sånn 3mnd medlemskap (12 blir vel for dyrt:P) Sesong 4 av game of thrones på bluray Godteri det kan jeg aldri få nok av, bare ikke konfekt. Håper det var til hjelp Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Kjære SS, Gavekort til matbutikker finnes vel? Ihvertfall så hadde det vært perfekt for meg. Evt en ny 72-pin connector til min kjære NES. Evt. så har du friheten til å overrraske meg ^-^ Er en lutfattig student som lever på ris til en 2 kroner dagen, om jeg er heldig så får jeg råd til tacokrydder slik att det smaker taco :^) 17 år. -Gavekort matbutikk -72-pin connector -Heftige nerdete t-skjorter (http://goo.gl/5FXD7X mye heftig innpå her) -Steam gavekort (finnes dette?) -Hvit dresskjorte (stk L, slim fit) :^) -Overrask meg gjerne :3 -Stilige sokker! Omfg, elsker dem Endret 2. desember 2015 av Noxz Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Er ikke akkurat så mye som står på ønskelisten i år , så kanskje noe tøff herre t-skjorte, usb gadgets , deksel til mobil (Samsung s6 edge+ ) Er ganske oversnittet interessert i data og elektronikk =) Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Gutt 20 Over gjennomsnittet interessert i data og elektronikk (som de fleste her sikkert). Blir glad for det meste! Vær kreativ eller gi et gavekort på Elkjøp ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Hjemmelaget namiz er bra,eksempel brente mandler. Glad i det meste,gavekort, fun stuff osv. Ikke filmer da min samling er vesentlig, har også en solid bok-backlog så helst ingen bøker heller. Ellers kjør på Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 idag ble alt pakket i eske og forseglet, og blir sendt ikveld. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Hvis min nisse ikke har kjøpt gave enda skal jeg komme med en liten ønskeliste: - liten reisehårføner, med minst to luftstyrker, gjerne en som kan legges sammen - svarte skinnhansker str m (ikke semsket skinn!) Butikker som h&m og lignende har noen som ikke er alt for dyre - hodetelefoner - treningsskjorte/treningsgenser str m Skal oppdatere posten om jeg kommer på noe mer. Ellers ønsker jeg meg ikke bøker, film eller musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå