Formula90 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Hei Driver å betaler på en gjeld på 170000kr hos forskjellige inkasso byråer. noe av denne gjelden er 6 år gammel. er ferdig å betale ned denne på denne tiden til neste år. Hvor lenge etter man har betalt all inkasso kan få lån? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Hvilket lån tenker du på? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Betalingsanmerkningen skal slettes omgående etter at du har gjort opp for deg. En anmerkning skal som hovedregel uansett slettes etter fire år. Når fire år er gått må inkassobyrået eventuelt igangsette nye rettslige skritt dersom det skal registreres ny betalingsanmerking. https://www.finansportalen.no/Tips+og+r%C3%A5d/Bank/verdt-%C3%A5-vite-om-inkasso-og-betalingsanmerkninger 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Hei Driver å betaler på en gjeld på 170000kr hos forskjellige inkasso byråer. noe av denne gjelden er 6 år gammel. er ferdig å betale ned denne på denne tiden til neste år. Hvor lenge etter man har betalt all inkasso kan få lån? Så du skal betale ned gammel gjeld slik at du kan ta opp ny? Tror du må endre tankesettet litt.. Skjønner at du sikkert har lyst på hus,bil og kids. Men etter noe slikt er det greit å komme ovenpå, få spart opp en god buffer og egenkapital. Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 er forskjellig gjeld jeg har nå, mot et lån da. men blir ikke lån rett etter eg har betalt ned nei. spør forde at noen sier at det er 5 år etter. men andre sier at det er nye regler, at man får lån så snart alt inkasso er borte, og noen sier det tar 6mnd,, Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 er forskjellig gjeld jeg har nå, mot et lån da Da tror jeg alle inkassosakene er slettet, dette kan du undersøke selv. Du har rett til å vite om slike saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå