Gå til innhold

Tips til "raske penger" for å spe på økonomien

Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Man kan vel ikke kreve lønn for å ikke å ha vært på arbeid. Man burde heller ha tatt det tidligere (som dessverre mange ikke gjør) og kreve å få jobbe de timene.

Om arbeidsgiver har sendt arbeidstaker hjem men han har kontrakt på flere timer skal han ha disse betalt mener jeg på, om TS gikk hjem på egent initiativ er vell saken en annen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Lang historie, men så i ettertid at det ikke stod noe i kontrakten angående prosent eller timer. Fikk kun muntlig beskjed. Så det er en sak som kommer til å ta mye tid og krefter. De penga ser jeg uansett ikke med det første.

Uansett. Tilbake til temaet. Noen her som tjener ekstra penger ved siden av hovedjobben? Noen smarte påfunn? Tjener på hobbyen? Utleie av bolig eller utstyr? Uber? Andre tjenester? Salg/kjöp.. aksjer?...

Lenke til kommentar

Lang historie, men så i ettertid at det ikke stod noe i kontrakten angående prosent eller timer. Fikk kun muntlig beskjed. Så det er en sak som kommer til å ta mye tid og krefter. De penga ser jeg uansett ikke med det første.

Uansett. Tilbake til temaet. Noen her som tjener ekstra penger ved siden av hovedjobben? Noen smarte påfunn? Tjener på hobbyen? Utleie av bolig eller utstyr? Uber? Andre tjenester? Salg/kjöp.. aksjer?...

Jeg "tjener" penger på hobbyen min som er klokker, dvs jeg selger aldri en klokke billigere enn det jeg kjøpte for. Men jeg gjør det ikke som noen inntekt da...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det er selvsagt en kombinasjon av smart pengebruk, riktig invistering og samlet inntekt som har mye å si for privat økonomien. Men av og til er det greit å få inn et ekstra par tusenlapper i måneden enn å måtte snu på hver krone og alikevel havne bakpå.

Så enten en leier ut deler av boligen, jobber overtid, invisterer eller er litt kremmer/oppfinnsom og tjener litt ekstra på et enkeltmannsforetak eller noen ekstra småjobber, så hjelper jo det på økonomien.

Lenke til kommentar

For ett år siden hadde jeg fulltidsjobb i en butikk. Kom opp med en ide, lanserte det, og suksess kort tid etter. I dag har jreg slutta i fulltidsjobben, og jobber hjemmenfra, med en inntekt som kan tre-firefobles det jeg hadde. Alt er mulig!

Lenke til kommentar

For ett år siden hadde jeg fulltidsjobb i en butikk. Kom opp med en ide, lanserte det, og suksess kort tid etter. I dag har jreg slutta i fulltidsjobben, og jobber hjemmenfra, med en inntekt som kan tre-firefobles det jeg hadde. Alt er mulig!

Hjelper jo TS lite når du ikke sier hva det er.. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...