GroKoDilla Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Fluesopp Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Bra det ikke var du da! Vi trenger deg her vet du! Artig at du fikk med en flue på fluesoppen! Fint bilde! (..det ble visst i overkant mange !!!! ) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Bra det ikke var du da! Vi trenger deg her vet du! Artig at du fikk med en flue på fluesoppen! Fint bilde! (..det ble visst i overkant mange !!!! ) Jeg er generelt skeptisk til min vurdering av sopp, men akkurat denne tror jeg bestemt jeg ville ha styrt unna... ;-) Ja, det var jo flua som gjorde motivet for meg her, da ;-) Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Vakkert høstmotiv med fyldige passende farger. Mvh ibn Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 ...flua.... Artig bilde, som fikk meg til og prøve og få vekk flua fra skjermen..... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Vil nok merke virkningen den som har spist den biten ! Og så nå vet vi hvorfor det heter fluesopp, fluen vi ser er beviset. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Flott makro dette hvor farger, skarphet og beskjæring er meget bra. Flua på soppen setter en ekstra piff i bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Vakkert høstmotiv med fyldige passende farger. Mvh ibn Takk for kommentar - med merknad :-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 ...flua.... Artig bilde, som fikk meg til og prøve og få vekk flua fra skjermen..... Hehe - lurte deg der ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Vil nok merke virkningen den som har spist den biten ! Og så nå vet vi hvorfor det heter fluesopp, fluen vi ser er beviset. Vennlig hilsen Ragnar Ehe - heh - ja det er nok derfor ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Flott makro dette hvor farger, skarphet og beskjæring er meget bra. Flua på soppen setter en ekstra piff i bildet Mvh Torbjørn Takk! Ja - litt merkelig - at ei flue kan være velkommen! ;-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Å så fint med flue på fluesoppen!! KULT! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Trodde det var du som hadde planer om å gå berserk i vinkingenes fotspor her, men får vel tro deg på at det er noen andre som har prøvd eksperimentet. God skarphet på soppen som avslører at den også har leieboere. Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Å så fint med flue på fluesoppen!! KULT! Vel... ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Trodde det var du som hadde planer om å gå berserk i vinkingenes fotspor her, men får vel tro deg på at det er noen andre som har prøvd eksperimentet. God skarphet på soppen som avslører at den også har leieboere. Roar Takk for tilbakemelding! Vel er jeg litt røff av meg, men klarte å stå imot fristelsen her ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg