Signil Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Hvordan kan en legge til egne ringetoner på iPhone 5? I iTunes kan jeg ikke flytte ringetoner fra Apper/ringetoner til Toner på telefonen. Telefonen har heller ikke Egne toner/musikk under lyder på Innstillinger /ringelyder. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Det er veldig enkelt Du kjøper deg android telefon 1 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Han vil fremdeles ikke få egne ringetoner inn på sin iPhone 5, silly Det er litt lenge siden jeg la inn toner selv, men jeg gjorde det via iTunes. Her står det litt mer: http://www.techhive.com/article/156234/Turn_Any_MP3_into_an_iPhone_Ringtone.html Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Syns selv det ble så tungvin og rar prosedyre at jeg slo det fra meg. iTunes er heller ikke noe som brukes ofte her og er egentlig uønsket på PC siden flere år tilbake. Dette burde man kunne gjøre rett på telefonen på 2 sekunder imo (slik som med Android). 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Det er litt knot, hvis man ikke går den offisielle veien gjennom iTunes store. Man må begrense en lydfil til 40 sekunder, og rename den til m4r - da vil den gjenkjennes som ringetone og kan synkes til telefonen. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Så tungvindt iPhone er Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Så tungvindt iPhone er ...hvis man ikke vil holde seg innenfor rammene til Apple, ja. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Så tungvindt iPhone er ...hvis man ikke vil holde seg innenfor rammene til Apple, ja. Glad jeg holder meg langt utenfor :-) Endret 1. oktober 2015 av Magnetar Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Så tungvindt iPhone er...hvis man ikke vil holde seg innenfor rammene til Apple, ja. Hva mener du, om man holder seg innenfor rammene til Apple, så er det enklere å bytte ringetone? Personlig syntes jeg det å måtte bruke iTunes for å bytte ringetone er rimelig tungvindt men.. dette burde jo være banalt enkelt. Endret 1. oktober 2015 av esoteric Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Så tungvindt iPhone er...hvis man ikke vil holde seg innenfor rammene til Apple, ja. Hva mener du, om man holder seg innenfor rammene til Apple, så er det enklere å bytte ringetone? Personlig syntes jeg det å måtte bruke iTunes for å bytte ringetone er rimelig tungvindt men.. dette burde jo være banalt enkelt. Du har intet behov for å bytte ringetone bort fra de Apple mener du trenger. Er du klar over hvor mye penger Apple har lagt i å finne ringetoner som bygger opp om deres merkevare? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Hehe, nei det er sant.Hvem er jeg som tror jeg vet bedre enn Apple hva jeg selv vil ha som ringetone. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Hehe, nei det er sant. Hvem er jeg som tror jeg vet bedre enn Apple hva jeg selv vil ha som ringetone. Se, da har du skjønt det. Lenke til kommentar
Signil Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2015 Jeg har begrenset den til 30 sek og gitt nytt navn m4r. Lurer på om jeg har gjort noen innstillinger på telefonen som blokkerer. Da jeg dobbeltklikket på den dukket den opp i Groove. Hva er det? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Du må deretter dra den inn i iTUnes og synke den til telefonen. Så kan du velge den der. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 http://www.macworld.co.uk/how-to/iphone/how-turn-any-song-iphone-ringtone-alert-tone-3460817/ ...eller Google. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Så tungvindt iPhone er...hvis man ikke vil holde seg innenfor rammene til Apple, ja. Hva mener du, om man holder seg innenfor rammene til Apple, så er det enklere å bytte ringetone? Personlig syntes jeg det å måtte bruke iTunes for å bytte ringetone er rimelig tungvindt men.. dette burde jo være banalt enkelt. Du har intet behov for å bytte ringetone bort fra de Apple mener du trenger. Er du klar over hvor mye penger Apple har lagt i å finne ringetoner som bygger opp om deres merkevare? Problemet er når du er ansatt et sted med en drøss andre med iphone så ønsker man seg en litt mere "unik" og alright varsling som skiller seg litt mere ut . Spesielt mail/melding/notification.for min del. Lenke til kommentar
Signil Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2015 Har fulgt oppskriftene som er nevnt ovenfor, men ikke tale om at den dukker opp i Toner. Har prøvd med andre sanger og kjøpte toner med samme resultat. Må jeg ha noen spesielle innstillinger på telefonen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå