Gå til innhold

Egne ringetoner iPhone 5

Signil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så tungvindt iPhone er

...hvis man ikke vil holde seg innenfor rammene til Apple, ja.

Hva mener du, om man holder seg innenfor rammene til Apple, så er det enklere å bytte ringetone?

Personlig syntes jeg det å måtte bruke iTunes for å bytte ringetone er rimelig  tungvindt men.. dette burde jo være banalt enkelt. 

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Så tungvindt iPhone er

Hva mener du, om man holder seg innenfor rammene til Apple, så er det enklere å bytte ringetone?

Personlig syntes jeg det å måtte bruke iTunes for å bytte ringetone er rimelig  tungvindt men.. dette burde jo være banalt enkelt. 

Du har intet behov for å bytte ringetone bort fra de Apple mener du trenger. Er du klar over hvor mye penger Apple har lagt i å finne ringetoner som bygger opp om deres merkevare?

Lenke til kommentar

Så tungvindt iPhone er

Du har intet behov for å bytte ringetone bort fra de Apple mener du trenger. Er du klar over hvor mye penger Apple har lagt i å finne ringetoner som bygger opp om deres merkevare?

Problemet er når du er ansatt et sted med en drøss andre med iphone så ønsker man seg en litt mere "unik" og alright varsling som skiller seg litt mere ut . Spesielt mail/melding/notification.for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...