at10 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Hei, jeg lurer på om jeg får studiepoeng dersom jeg tar universitet matte eksamen i VG3. I så fall hvor mange studiepoeng? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Nei.http://www.samordnaopptak.no/info/opptak/poengberegning/legge-til-poeng/tilleggspoeng/ Poeng for høyere utdanningDu kan få inntil 2 tilleggspoeng for høyere utdanning. Dersom du dokumenterer 60 studiepoeng (20 vekttall) eller mer vil du få 2 tilleggspoeng. Dersom du dokumenterer mellom 30 og 59 studiepoeng (10-19 vekttall), vil du få 1 tilleggspoeng. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Du må nesten fortelle litt mer, trådstarter. Er det snakk om selvstudier uten eksamen, eller har du fått innvilget rett til å ta eksamen ved et universitet? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Ser jeg var litt rask paa avtrekkeren! Tenkte at TS mente at han fikk tilleggspoeng for aa ta faget. Lenke til kommentar
at10 Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 Du må nesten fortelle litt mer, trådstarter. Er det snakk om selvstudier uten eksamen, eller har du fått innvilget rett til å ta eksamen ved et universitet? Jeg har ikke fått innvilget rett enda men håper på å få det Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Du vil uansett ikke få godkjent studiepoengene før du har studiekompetanse. Hvor mange studiepoeng du får, kommer an på hvor stort mattekurset er. I Norge er 7,5 eller 10 studiepoeng vanlig. Ett studiepoeng tilsvarer 30 - 40 timers arbeid. Endret 27. oktober 2015 av Zarac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå