autistisk Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Den var først en gang på reperasjon, så etter noen få måneder sluttet den å virke i dag. Jeg har lagt av Yamaha 5.1 surround receiver HTR-2067 i dag på elkjøp. Er den verd kjøpet? Den er på tilbud akkurat nå. Jeg har ikke mer enn 1500 kr til rådighet og denne var den billigste jeg fant. Ambefaler dere denne receiveren, eller er den bare drit? (Jeg trenger ikke bluetooth eller internet på den fordi jeg har internettradio på viasat). Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Hva med reklamasjon på den 1 år gamle receiveren (hvis den er kjøpt i Norge/av norsk nettbutikk)? Husk 5 års reklamasjonsrett. Yamaha er et absolutt greit valg og er vel ganske konsekvent med og kniver om toppen i budsjettklassen. Endret 1. oktober 2015 av Rune_says Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Yamaha har god lyd, noe som er viktig. Min erfaring med dem er at jeg ikke likte hvordan de ble satt opp. Etter erfaring fra andre produsenter (Marantz/Denon og Pioneer), så var det som å gå flere år tilbake i tid med den 1040 utgaven jeg satt opp tidligere i år (en av topp modellene dems). Lite man fikk stilt på, og litt uoversiktiig for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå