Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe denne cd'en?

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt på , platekompaniet.no, freerecordshop.no, cdon.com og play.com etc. uten å finne den. Gruppa heter Box Car Racer med "selftitled album". Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe denne? Jeg bor i Trondheim, kanskje det er noen lokale butikker som har den? Siden jeg ikke har Visa (ennå :p) så blir play.com o.l uaktuelt .

Er takknemlig for gode svar :cool:

EDIT! Box Car Racer er et sideprosjekt av Tom Delonge fra Blink 182 ;)

Endret av sete
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Platekompaniet kan sikkert ta den inn til deg, men da koster det vel også litt spenn. Har du ikke en kompis med Visa/Mastercard som kan låne deg kortet litt? :)

Jo, det er egentlig en mulighet. Så for all del kom med linker fra nettbutikker fra utlandet som har den :-)

Lenke til kommentar

www.zailor.no har den. Dem skriver det "Box Car Racer"

Plata er krute god den, gleder meg til Blink-182's neste album :D Bestilt spesial versjon med t-skjorte fra www.loserkids.com

edit: eksakt url for plata:

http://www.zailor.no/default.asp?Side=Cd&VareId=57799

Kan også anbefale Zailor på det varmeste. Rask levering og sender i oppkrav.

Endret av kayjay360
Lenke til kommentar

Nye albumet til Blink 182 er allerede ute på nett. Retail 192Kbps ;) Skiva er knallers den, men må innrømme at jeg ble noe skuffet alikevel. Jeg hadde muligens litt for store forhåpninger.

Feeling This og i Miss You er to kjempelåter.

Endret av H8U2DEATH
Lenke til kommentar
Nye albumet til Blink 182 er allerede ute på nett. Retail 192Kbps ;) Skiva er knallers den, men må innrømme at jeg ble noe skuffet alikevel. Jeg hadde muligens litt for store forhåpninger.

Nå liker ikke jeg å ta digresjoner;

men en ekte fan venter på ekte vare gjør en ikke?

Har venta lenge på plata, så jeg klarer å vente den ekstra uka. Og den versjonen som er på nett er en rippa promo versjon ettersom jeg har skjønt. Jeg sier ikke at det trenger å være dårligere....

Lenke til kommentar

Plata er krute god den, gleder meg til Blink-182's neste album :D Bestilt spesial versjon med t-skjorte fra www.loserkids.com

Nice! :D

169NOK + porto, fikk plutselig mer lyst til å kjøpe "Buddha" (har den på mp3) til 99NOK istedetfor. Men Box Car Racer er et "må ha album"!

Et spent på det nye albumet ja...

Lenke til kommentar

Nice! :D

169NOK + porto, fikk plutselig mer lyst til å kjøpe "Buddha" (har den på mp3) til 99NOK istedetfor. Men Box Car Racer er et "må ha album"!

Et spent på det nye albumet ja...

Du kjøper "Buddha" i tillegg :D

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål til :-)

Jeg har bestilt en cd på cdon.com og fått ordrebekreftelse på e-post, men når jeg går på min ordrestatus på cdon.com står det ingen ordrer der. Har sendt mail til kundeservicen, men har ikke fått svar. Skal jeg vente en dag til eller skal jeg bare kjøpe cd'en på nytt? Er det noen som har opplevd lignende eller skal det være sånn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...