Jonas Magerøy Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Fest setebeltet, Nathan Drake er i toppform på PlayStation 4.ANMELDELSE: Uncharted: The Nathan Drake Collection Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Frister men litt vel ekstremt med 549 kroner for spill jeg allerede har spilt gjennom. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Prøvde demoen igår og det var veldig imponerende. Har bare spilt det første og et par timer i oppfølgeren. Så dette er herved på min allerede alt for lange liste over spill jeg må få kommet meg igjennom på PS4... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Hopper nok over disse foreløpig. Demoen i går drepte den mersmaken jeg hadde for en ny gjennomspilling, og prisen er vel ikke forlokkende heller i grunn. Men da kan jeg heller ha denne tilgode når en evt. spilltørke melder sin ankomst 1 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Har aldri spilt Uncharted, så har fått streng beskjed av venner om å kjøpe denne pakken. 7 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Alle 3 spillene var en fryd å spille gjennom. 3rn er min personlige favoritt. Skal definitivt ha denne samlingen i samlingen, men skal vente til prisen detter ned. Har allerede for mye i back-katalogen jeg kan / burde gå gjennom først. Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Har rundet alle spillene før, men forhåndsbestilte med en gang nå! Lenke til kommentar
aaaight Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Forhåndsbestilt for mange måneder siden, bare en liten uke igjen nå Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Hva gir disse spillene for de som vil ha gameplay over looks ? Husker The Last Of Us var mye knøvlete sniking. Lenke til kommentar
Jonas Magerøy Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Hva gir disse spillene for de som vil ha gameplay over looks ? Husker The Last Of Us var mye knøvlete sniking. Veldig lite sniking i Uncharted. Mer fokus på action og skyting. Du kan få flere forskjellige våpen etter hvert, og låse dem opp i menyene når du vil etter at du har klart spillet. En del klatring og løping er det også. Og løsing av puslespill, som generelt er veldig morsomt om du liker den type ting. Historien er uten tvil spillenes sterke side, og som nevnt i anmeldelsen kan det bli litt repetitive skytesekvenser mot slutten av Uncharted 1 og 2. Når det er sagt er det jevnt over ganske bra gameplay, spør du meg. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Sniking var det beste i The Last of Us, sammen med relasjonen mellom hovedpersonene. Veldig gla for at Naughty Dog ikke gikk for en Callofduty-løsning der man skyter seg gjennom alt. For øvrig syns jeg de som har 50% trofeer eller mer i de forrige spillene burde fått 50% rabatt på dette spillet Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Kunne kanskje skrevet at det er en uke til lansering. Jeg skumleste og gledet meg til en ny gjennomspilling. Men skuffelsen var stor når jeg var innom Elkjøp og så at det ikke var noen kopier tilgjengelige der. Gamer.no pleier jo å slippe anmeldelser et par dager etter release, så jeg trodde dette var tilfelle denne gangen også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Bestill fra Gamezone så får du det noen dager før. Mange som er fornøyd med de her inne 1 Lenke til kommentar
Jonas Magerøy Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Kunne kanskje skrevet at det er en uke til lansering. Jeg skumleste og gledet meg til en ny gjennomspilling. Men skuffelsen var stor når jeg var innom Elkjøp og så at det ikke var noen kopier tilgjengelige der. Gamer.no pleier jo å slippe anmeldelser et par dager etter release, så jeg trodde dette var tilfelle denne gangen også. Utgivelsesdato står i infoboksen om spillet nederst i anmeldelsen 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Så spillet på Obs tidligere idag, så det er visst noen som har fått det ut tidligere en 7. oktober. Endret 3. oktober 2015 av Nurk Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Dette har jeg hatt lyst på i veldig lang tid. Har enda tilgode å spille noen av spillene i serien, så dette skal nytes utover høsten. Bare mass effect serien som mangler nå Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Merker at Uncharted-spillene lener seg så tungt på wow-øyeblikk at etter hvert som tiden går og wow-faktoren falmer, begynner du å legge mer merke til de tingene som kanskje ikke er så bra. Skytinga, f.eks. 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Rart med det. Sekvensen med bygget som velter, helikopter kamps osv. som i demoen ble vel trukket frem som WOW-øyeblikk i sin tid. Nå ved gjennomspilling var det bare platt og lite givende. Når man har spillt det før sier det seg kanskje selv, men som du sier så er det mye som skinner igjennom glanspapirene. Hit-boksene er vel også et elendig kapittel for seg selv som ikke akkurat styrker følelsen av artige skytekamper. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Tiden med å kjøpe spill på en lukket plattform som ikke kommer til å funke på neste generasjon er vel forhåpentlig snart over da man heller kan spille på PC, Mobil/Nettbrett hvor spillene funker uansett på neste generasjon. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Hahahahahajajajajaja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå