MagManificent Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Jeg og teknologi har et veldig anstrengt forhold, jeg håper derfor at noen hær som har mer kunskap om pcer kan hjelpe meg med å få høyest mulig fps Skal oppdatere specsene jeg har på pcn senere, men det jeg kan huske erIntel Core i5-3330 cpu @3.00 GHzNvidia GeForce GT 620,Skulle nesten tro at jeg fikk mer en 50-70 fps av det? Endret 2. oktober 2015 av MagManificent Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 fpsn din avhenger hva du spiller regner jeg med ? 1 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 fpsn din avhenger hva du spiller regner jeg med ? Samt. settings i forhold til oppløsning og grafikk. Men en i3 drar jo ikke akkurat skinnet av pølsa. 1 Lenke til kommentar
MagManificent Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) fpsn din avhenger hva du spiller regner jeg med ? Ja, jeg skulle kanskje spesifisert, jeg spiller CS:GO fpsn din avhenger hva du spiller regner jeg med ? Samt. settings i forhold til oppløsning og grafikk. Men en i3 drar jo ikke akkurat skinnet av pølsa. Har alle grafikk instilinger på lavest, oppløsningen fåretrekker jeg 1280x1024 (4:3) streched, men jeg må nøye meg med 1280x720 (16:9) ettersom at 4:3 streched gir meg lavere fps. @TheHaughom betyr det at i3 ikke klarer mer en det jeg har nå? Omså er en oppgradering nødvendig, men som sagt så har jeg og teknologi et veldig anstrengt forhold. Forslag til oppgradering som er billig og bra er høyt ønsket! Takk for hjelpen så langt! Endret 1. oktober 2015 av MagManificent Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Ja, da skulle du nok hatt en del bedre FPS. Hvordan er det i andre spill, da? Fungerer de greit, eller føler du FPS er lav der også? Lenke til kommentar
MagManificent Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Ja, da skulle du nok hatt en del bedre FPS. Hvordan er det i andre spill, da? Fungerer de greit, eller føler du FPS er lav der også? På CS: source ligger jeg på 200-250 fps stabilt, med 1280*720 grafikk innstilinger på laveste Jeg har ikke skjekket noen andre spill enda Har foresten Intel Core i5-3330 cpu @3.00 GHz Nvidia GeForce GT 620, jeg husket vist feil specs Endret 2. oktober 2015 av MagManificent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå