^fmj Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 En bekjent har fått problemer med sitt SP2500, men ordrebekreftelse etc. er ikke å oppdrive. Tenkte å bare reklamere direkte til serviceverkstedet, men finner lite info om hvor man skal henvende seg. Tips? Lenke til kommentar
Nisirius Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Da jeg fikk problemer med mitt h100i sett, tok jeg bare direkte kontakt med Corsair og fikk seddel med adresse på fra de. (Mener jeg laget en service ticket på forumet deres.)Hvor kjøpte du produktet ? Er det mulig butikken du handla fra kan ha infoen/dataen du trenger lagret ? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Jeg bestilte det til han i sin tid, men klarer ikke å huske hvor det var. Komplett har solgt det, spurte på chatten der, men de kunne ikke hjelpe. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Kontakt Corsair via nettsiden deres og opprett en såkalt "ticket". Corsair har godt rykte på seg, og etter egen erfaring er de hyggelige og imøtekommende. Lenke til kommentar
Nisirius Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Jeg anbefaler og å gjøre som AdNauseam sier - Corsair er veldig kjappe og imøtekommende, så du for nok løst det ved å ta direkte kontakt med de. Det tok bare et par dager for min del, når jeg fikk problemer med min h100i - de sendte og erstatningen før jeg fikk sendt min i retur så jeg skulle slippe å være uten maskin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå