AfterGlow Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 OS X «El Capitan» slippes på onsdag.Nå kommer Apples nye operativsystem for Mac Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Bedre støtte for vindusposisjonering er også på plass. Nå kan du dra et vindu inntil venstresiden av skrivebordet og klistre det der på halvparten av skjermen. Arrrgh! Ikke der! Jeg pleier å ha dokken på venstresiden, for det passer bedre med programmene mine. Lenke til kommentar
Erlingmid Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 er jeg den eneste som ikke får opp oppdateringen i app store Lenke til kommentar
Claryn Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 er jeg den eneste som ikke får opp oppdateringen i app store Det tar ofte noen ekstra timer før den dukker opp i "norske" App Store. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 er jeg den eneste som ikke får opp oppdateringen i app store De pleier ikke å bli tilgjengelige før enten 16:00 eller 19:00. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Det er fortsatt veldig tidlig morgen i USA. Oppdateringer legges vanligvis ut ved arbeidstidens begynnelse i USA, som er sen ettermiddag i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå