Feelgood Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har oppgradert til Abit NF7-S hovedkort og Win XP Sp.1. Etter dette får jeg ikke kontakt med min Agfa 1212u scanner (USB) Har lasta ned de siste driverne fra agfa, som de påstår skal støtte XP,.............men nei da. Noen som har noe vettugt å si om dette? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har samme scanner. Kanskje et dumt spørsmål, men har du prøvd innstallere pånytt? Den har en tendens til å dette ut når det skjer forandringer. Lenke til kommentar
Feelgood Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Jada, har installert alt på nytt, men XP nekter å godta scanneren. Fungerer din scanner i XP, i så fall, hvilken programvare/drivere bruker du? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Har Xp, og brukte Cden som fulgte med scanneren. "Agfa scanwise CD 1.04" Lenke til kommentar
Feelgood Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Javel. Da spørs det om dette dreier seg om kompatiblitetsproblemer ifht hovedkortet!? Dette er som sagt et Abit NF7-S ver.2.0, med støtte for USB 2.0 Hva tror du/dere? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Da vet jeg ikke. Men hva slags melding får du når du prøver, kan det ha noe med USB inngangen? Har du prøvd en annen? Lenke til kommentar
Zhen.Jen Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Det er nok selve HK som støter det fra seg. Mine integrerte USB2 på Abit NF7-Sv2 kort virker rett og slett ikke med noe! Prøv å instalere den ekstra pci brikken med 2ekstra porter! Funka for meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå