ray001 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Har fått meg ny internet linje, men sliter med å sette den i bridge modus(kan IKKE spør NGT om hjelp for de hjelper ikke å sette router i bridge modus). Men her har jeg satt opp slik det skal være men finner ikke helt ut av det. Det er 2x ting som jeg ikke finner ut av, det ene er DMZ. Hvor finner jeg DMZ innstillingen? Her er det jeg har testet: 1.(NGT_1 bilde) Åpne 10.0.0.1 Legg inn bruker og passord 2.(NGT_1 bilde) Trykk på "Network" 3.(NGT_1 bilde) Trykk på "Interfaces" i rulle gardinen 4.(NGT_1 bilde) Trykk på "WAN" 5.(NGT_1 bilde) Trykk på "Physical Setting" 6.(NGT_1 bilde) Trykk i rulle gardinen og velger "bridge over multible interfaces" 7.(NGT_1 bilde) Huker av som på bilde(Interfaces - WAN) 8.(NGT_1 bilde) Save & Apply 9.(NGT_2 bilde) Trykk på "Firewall Settings" og sjekk innstillinger som bilde 10.(NGT_3 bilde) Trykk på "LAN" 11.(NGT_3 bilde) Trykk på "Physical Setting" 12.(NGT_3 bilde) Trykk i rulle gardinen og velger "bridge over multible interfaces" 13.(NGT_3 bilde) Huker av som på bilde(Interfaces - LAN) 14.(NGT_3 bilde) Save & Apply 15.(NGT_4 bilde) Trykk på "Firewall Settings" og sjekk innstillinger som bilde 16.(NGT_5 bilde) Trykk på "Network" oppe i sort meny / øverst i skjermen 17.(NGT_5 bilde) Trykk på "Firewall" 18.(NGT_5 bilde) Trykk på "General Setting" 19.(NGT_5 bilde) Sjekk at alle innstillinger står på "accept" i rulle gardinene 20.(NGT_5 bilde) Save & Apply 21.(NGT_5 bilde) Trykk på "Traffic Rules" i samme meny som Firewall - Zone Setting 22.(NGT_6 bilde & NGT_7 bilde) Skroll ned til "New source NAT" HER STOPPER JEG OPP.... 1. Usikker på hvile innstillinger jeg skal ha her. 2. Finner ikke DMZ innstillingen Endret 30. september 2015 av ray001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå