Roar Kneppen Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Ride like U stole it Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Kult bilde Roar! Ja ville jo sett deg i denne tskjorta i den rullestolen:) Hilsen Tove Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Litt av et motiv på en rullestolkjører Ros for at du lager et egenartet bilde med din signatur ut av et T-skjortemotiv. Plasseringen av motivet i kvadratet kan diskuteres. Jeg ville brukt et liggende, bredere rektangel til denne komposisjonen. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Litt av et motiv på en rullestolkjører Ros for at du lager et egenartet bilde med din signatur ut av et T-skjortemotiv. Plasseringen av motivet i kvadratet kan diskuteres. Jeg ville brukt et liggende, bredere rektangel til denne komposisjonen. Jeg har jo motiver i liggende rektangel også, men flesteparten av disse motivene passer best inn i tilnærmet kvadrat synes jeg. Men jeg er også tilhenger av liggende formater og da helst panoramaformatet. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Helt uavhengig av hva som er originalen så liker jeg det du har fått ut av det, et flott dekorativt bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Jeg liker bildet og formatet godt, men det er nesten så jeg ville hatt det helt midtstilt jeg. Jeg skjønner det med å være på veg inn i et bilde, men her funket motivet litt mer som et emblem. You see? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Jeg liker bildet og formatet godt, men det er nesten så jeg ville hatt det helt midtstilt jeg. Jeg skjønner det med å være på veg inn i et bilde, men her funket motivet litt mer som et emblem. You see? Yep, I see. Gikk et par runder med meg sjøl før jeg bestemte meg. Men du skal få det som du vil med andre i denne serien. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Ser for meg Oslo´s egen holy rider suser rundt i i stolen sin med speilrefleksen klar til skudd....1% klubbene har fått et nytt tilskudd. Artig med disse vriene dine på bildene:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg