akelbo Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Berg- og dalbanespillet lanseres i desember.RollerCoaster Tycoon Worlds trøblete utvikling nærmer seg slutten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Grafikken ser definitivt mye bedre ut nå. Blir kult. Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Den samlepakken er å vurdere om den innholder utgaver av de 3 første spillene som er tilpasset nyere OS... Har alle de 3 første i Orginal-utgave,pluss alt av tilleggspakker...,men Win8(.1) likte ikke orginalen av Nr.1. Mulig det hadde noe å gjøre med det faktum at det var en bærbar-PC... Mange av de litt eldre spillene er ikke særlig sammarbeidsvillige når det kommer til bærbare-PCer...,med tanke på...drivers and such. Men det endte i hvert fall med en Total-Reset...,for den krasjet fullstendig. På en måte forståelig...,med tanke på at når disse gammle spillene kom ut så var det vanlig at bærbare-PCer ikke var på langt nær så kraftige som sine Stasjonære slektninger. Granted at nå dagens bærbare-PCer for så vidt lider av det samme...,så har forskjellen mellom disse blitt betraktelig mindre med årene...,så driverstøtten for spill på bærbare-PCer har blitt et mindre problem enn det en gang var. Selv om det fortsatt finnes eksempler på spill som fortsatt foretrekker Stasjonære-PCer fremfor Bærbare-PCer. Lenke til kommentar
memorextt Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Ja, de forrige spillene er oppdatert på Steam og GOG til å fungere på nyere OS. Legg merke til at spillet koster 80-140 kr mer via deres egen nettside enn på Steam. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Gleder meg helt vilt! De to første RollerCoaster Tycoon spillene har jeg spilt i sikkert tusenvis av timer siden jeg var liten, fantastiske spill. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Jeg velger å fortsatt være positiv til prosjektet, men jeg forhåndsbestiller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå