Fotoskrulla Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Trebåtane Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Very nice shot! Bekir Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Very nice shot! Bekir Thank you Bekir! Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Flott bilde, liker de litt duse fargene du har fått frem Høststemning 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Flott og stemningsfullt! Fin etterbehandling. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Flott bilde med fine duse farger og en fin comp Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Her ser det nesten ut som sesongen allerede er over? Greit utsnitt og komp der det resterende tekniske sitter som det skal. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Nydelig og stemningsfullt bilde ! 1 Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Flott komponert stemningsbilde. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Flott bilde, liker de litt duse fargene du har fått frem Høststemning Hyggelig at du liker bildet mitt Kjell Stian! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Flott og stemningsfullt! Fin etterbehandling. Mvh Fredrik Tusen takk, det var hyggelig sagt av deg! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Flott bilde med fine duse farger og en fin comp Mvh Torbjørn Tusen takk Torbjørn! Går det litt bedre med deg nå? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Her ser det nesten ut som sesongen allerede er over? Greit utsnitt og komp der det resterende tekniske sitter som det skal. Roar Hvilken sesong tenkte du på? Det er alltid sesong for noe vet du! Jeg la inn et lite rusk i kanten som jeg tenkte du skulle få pirke på, men du så det visst ikke Tusen takk for hyggelig og fin kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Nydelig og stemningsfullt bilde ! Tusen takk Tove Det er en egen fin stemning om morgenen....bare man greier å komme seg ut av senga tidlig nok.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Flott komponert stemningsbilde. Tusen hjertelig takk for fin tilbakemelding! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Det kunne du godt lave en plakat af og sætte det op på væggen hos dig :-) 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Fint utsnitt og komp Helene. Farger og lys blir jeg på en måte ikke helt fortrolig med, men her er det nok øynene som ser. Andre liker jo nettopp dette. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Nostalgisk preg så det holder:-) Noe eget med disse gamle robåtene i tre. Har hatt noen timer i slike som guttunge, stjålet men levert tilbake... Fin komp med fine farger, som bringer bud om at høsten er på vei. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Fint utsnitt og komp Helene. Farger og lys blir jeg på en måte ikke helt fortrolig med, men her er det nok øynene som ser. Andre liker jo nettopp dette. Vennlig hilsen Ragnar Vet du hva Ragnar? Jeg er faktisk enig med deg. Jeg så det godt når jeg fikk bildet over på en skikkelig dataskjerm. Når jeg sitter og redigerer så sitter jeg med en Samsung Pad, med en voldsom skap og god skjerm med veldig skarpe farger og godt lys. Så når dette havner på normal skjerm, så endrer det seg ganske betraktelig. Det er veldig irriterende! Det er ikke sikkert alle andre liker det...de tør bare ikke si det...bra jeg har deg! Tusen takk for god tilbakemelding! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Det kunne du godt lave en plakat af og sætte det op på væggen hos dig :-) Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Stor susss til deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg