joffe11 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hei Jeg bruker Samsung 193T med dvikabel og Radeon 9800 Pro. Når jeg trykker på "auto" på skjermen, kommer det bare opp "not available". Noen som vet hva det kommer av? Takk for evnt svar Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Du har kanskje denne fra før, men vis ikke ta en titt her. http://www.samsung.se/_upload_2/EC_DOWNLOA...produktblad.pdf Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Auto er bare hvis du bruker analog utgang. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg har SyncMaster 213T og bruker en DV-I Dual kabel og får oxo frem Ej tilgjenglig når jeg trykker på AUTO knappen,det er riktig at det kommer frem.Den justerer selv bildekvaliteten til det beste automatisk med den kabelen. Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Ok, takk. Da var visst alt ok da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå