Zork Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Poenget er at man ved å betale én månedsavgift skal kunne se (og høre) absolutt alt på YouTube helt uten å måtte finne seg i reklame. Vil det si at man også slipper "this video is not available in your country" om man betaler? I alle fall føler jeg vel at 10 dollar måneden er blodpris for noe sånt - jeg tviler på om reklamen på youtube er lukrativ nok til at det er noe i nærheten av en realistisk snittpris på reklameinntektene for en enkelt bruker i måneden. Dersom youtube drar inn 1200 kroner på meg i året så er det noe rablende galt med økonomien et eller annet sted. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Hvor mye YT drar inn på deg i året kommer jo helt an på hvor mange videoer du ser på i året som har reklamer. Endret 2. oktober 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Zork Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Hvor mye YT drar inn på deg i året kommer jo helt an på hvor mange videoer du ser på i året som har reklamer. Naturligvis - det er jo hele poenget. Lenke til kommentar
EspenKalland Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Take all my money!! Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 YouTube er ikkje verdt 10 dollar pr mnd. Derimot ser eg lett for meg at mange nok er drittlei reklame og spanderer på seg reklamefri YT. Men da blir vel neppe reklameselskapa så veldig fornøgde når di med lausast visakort ikkje får sjå reklamesnuttane. Hadde faktisk vore betre om YT bare hadde maks 5 sek reklame i starten av filmsnuttane. Da hadde det ikkje vore behov for adblock osv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg