Bahtiyar Ømer Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Blomsterflue Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Jasså, du holder deg fortsatt i insektenes verden? Ikke mye stygt å si om denne bortsett fra kanskje litt mye luft oppe. Avstanden mellom blomsterflue og øvre ramme tåler godt å halveres. Eller mistenker jeg denne for å være fra en serie der du har vist oss versjoner fra tidligere. Roar 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Skarpt og fint, og fine farger skader jo heller ikke... 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Jasså, du holder deg fortsatt i insektenes verden? Ikke mye stygt å si om denne bortsett fra kanskje litt mye luft oppe. Avstanden mellom blomsterflue og øvre ramme tåler godt å halveres. Eller mistenker jeg denne for å være fra en serie der du har vist oss versjoner fra tidligere. Roar Hei Roar Tusen takk for hyggelig kommentar . Jeg skal vise lys kommer fra oppe, Derfor litt mer luft oppe , og bilde har jeg tatt Søndag. Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Skarpt og fint, og fine farger skader jo heller ikke... Hei Smort1 Tusen takk for hyggelig kommentar Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg