Bekir Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Untitled Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 ett herlig bilde. liker stilen din her Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Hei Knut Tusen takk for hyggelig kommentar Mvh Bekir Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Holdt på å skrive noe bleik. Men så oppdaget jeg at her hadde vi igjen et bilde fra deg med spesialbehandling og da blir saken en annen. Skulle jeg komme med korreksjonsforslag her så måtte det være en beskjæring til høyre for å fjerne trreet langs bildekant som ender opp i hjørnet. Men den vesle rotbiten til venstre for det kan godt bli værende. Ellers føler jeg litt rangt oppe så ville hatt litt mer der og heller tatt en tilsvarende beskjæring nede der du har litt å gå på. sistnevnte hvis formatet vil beholdes. Redigeringen og behandlingen din ellers er det overhodet ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg