Fredrik N. Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 hestedrosjer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Joda, kjenner meg igjen selv om det er en god del år siden jeg besøkte Chania. Utsnitt og komp sitter godt. Men jeg ville tatt 2 kanskje 3 mm. kutt i venstrekanten for å få vekk en smal skygge langs bildekant og likeledes unngå et element kant i kant med ramma oppe på kuppelen. Kant i kant bør unngås - bedre å kutte inni eller luft utenfor. Lys, dybdeskarphet, farger og detaljer blir det vanskelig å finne noe feil på. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Bestandig hyggelig å få tilbakemelding fra deg, Roar! Gjorde et forsøk på ditt anbefalte kutt og ser at det absolutt hadde noe for seg. Takk! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Fint gjensyn med ekvipasjene i Chania, dette! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Fint gjensyn med ekvipasjene i Chania, dette! Takk for det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg